fbpx

Blog

Czy kampanie mobilne stanowią przyszłość e-marketingu?

E-marketing

E-marketing to w obecnych czasach pojęcie szeroko znane. Jak wiemy, oznacza wszelkie działania prowadzone w sieci internetowej, która to stanowi znakomitą platformę do zdobycia nowych klientów oraz budowania długofalowych relacji z tymi obecnymi. Działania te są prowadzone za pomocą zoptymalizowanych treści i przy wykorzystaniu różnych narzędzi. Jednym z nich są kampanie mobilne. Czym tak naprawdę są i czy rzeczywiście stanowią przyszłość e-marketingu?

Zakup bazy danych. Jakie dane o konsumentach można uzyskać?

bazy danych

Aby działania marketingowe były skuteczne, zwłaszcza w Internecie, niezbędne jest dzielenie grup odbiorców i wysyłanie do nich odpowiednio spersonalizowanych komunikatów. Podstawowym błędem e-mail marketingu jest bowiem przesyłanie dokładnie tych samych komunikatów, do wszystkich osób z listy.

Jak pozyskiwać klientów przez Internet w czasie pandemii?

tłum połączony liniami

Pandemia zmusiła wiele przedsiębiorstw do przeniesienia biznesu do Internetu. Głównym wyzwaniem z tym związanym jest pozyskiwanie klientów, a przynajmniej nawiązanie z nimi relacji, dzięki czemu finalnie rzeczywiście staną się oni klientami firmy. Jakie działania warto wdrożyć w tej sytuacji wdrożyć?

E-mail marketing

Historia, która zdarzyła się na prawde

O e-mail marketingu można pisać książki i wiele zostało napisanych. Kiedy stosować, dla jakiej branży, jak skłonić użytkownika do klikania. Na to wszystko przyjdzie czas.

Dziś chcemy zaprezentować wam pewien scenariusz jednego z naszych klientów. Zgłosiła się do nas firma X oczywiście, że względu na RODO oraz, że jest to nasz klient będziemy posługiwać się taką nazwą. Właścicielka firmy szukała nowych rynków zbytów za granicą, w Polsce jej produkty były dobrze sprzedawane, ale niestety konkurencja nie śpi i kopiuje produkty, a są to meble z drewna. Oczywiście jak przystało na konkurencję zaniżają ceny aby wygryźć wszystkich graczy. Walka trwała, jak się okazało ceny zaczęły schodzić coraz niżej do granic opłacalności, a nikt z nas nie chce dokładać do interesu. Rozwiązaniem było porzucenie rynku Polskiego i udanie się za zachodnią granicę, gdzie klienci mają zasobniejsze portfel.

Dotarcie do nich nie jest łatwe wymaga dużo czasu. Gdy już udało się zdobyć pojedyńczych klientów detalicznych, którzy polecali pomiędzy sobą produkty, znów konkurencja się odezwała i postanowili znowu namieszać scenariusz się powtórzył. Rozwiązaniem tego problemu było jedno dotrzeć do klientów hurtowych za granicą, aby tego dokonać sprawdziliśmy w naszej bazie danych i znaleźliśmy ok 3 tyś firm pasujących.

Przygotowaliśmy odpowiednio kampanie marketingową, kreacje graficzną i posłaliśmy ją w świat. Minął tydzień, potem drugi statystyki wyglądały ok ale nastała cisza, aż nagle zaczęli się odzywać zainteresowane firmy i tak udało się złapać dobry kontakt, podpisać umowy na wyłączność sugerowane przez hurtowników i teraz można zająć się spokojnie produkcją i wymyślaniem nowych wzorów, którzy sami klienci sugerują i zamawiają. Dzięki temu markę udało tak dobrze wypromować. Konkurencja nie ma szans nawet gdy zniżą ceny, a widać to po ilości zamówień które spływają codziennie, a nasza klientka przygotowuje się do ekspansji poza Europę. To wszystko pokazuje, że warto przegrać nie jedną, a nawet dwie walki aby wygrać całą wojnę.

GFDR 2017 cover animated

 

Marketing

Dużo firm na starcie nie posiada odpowiedniego budżetu na działania marketingowe. Oprócz prowadzenia akcji e-mail marketingowych oraz sms oferujemy także doradztwo marketingowe.

Zbudujemy pełny plan, określimy budżet, środki oraz zwrot z inwestycji, a także poprowadzimy cały marketing. Zaufaj doświadczeniu ☎ 881 055 077

Social Marketing: Who?

Social Marketing: Who?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Changed Behavior

  • charts
  • services

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Gru2023

Jakie korzyści...

Jakie korzyści przyniesie zakup bazy danych b2b dla Twojej firmy?

Zakup bazy danych B2B stanowi ...

07
Sie2023

Mobilny marketing...

Mobilny marketing na smartfony - czym powinny wyróżniać się wiadomości?

W dobie dynamicznego rozwoju t...

10
Lip2023

Jakie czynniki...

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym...

05
Lip2023

Najpopularniejsze formy...

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-...

06
Cze2023

Kilka wskazówek...

Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężny...

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

kontakt@target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA