Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężnym narzędziem, dzięki któremu można skutecznie promować swoje produkty i usługi. Dobrze przygotowana wiadomość w połączeniu z atrakcyjnym projektem zwiększa zainteresowanie odbiorców.

W tym artykule przedstawimy wskazówki, jak tworzyć treść i projekt wysyłanych wiadomości.

Jak pisać treści do kampanii mailingowych?

Dobrze przygotowana wiadomość powinna być dostosowana do odbiorcy i jego preferencji. Musi być zwięzła, przyciągać uwagę i zawierać jasne i wyraźne wezwania do działania. Należy unikać używania wykrzykników i pisania dużymi literami. Temat wiadomości mailingowej powinien być krótki i opisowy, ponieważ jest to często pierwsza rzecz, którą odbiorca zobaczy podczas przeglądania swojej skrzynki pocztowej.

Wskazówki dotyczące pisania treści do kampanii e-mail obejmują unikanie słów spamu takich jak „darmowe” lub „działaj teraz”, używanie prostego języka, który jest łatwy do zrozumienia, unikanie żargonu lub terminów technicznych, korekta pod kątem literówek lub błędów.

Jak zadbać o wygląd wiadomości wysyłanych w ramach kampanii mailingowych?

Jak zadbać o atrakcyjny wygląd przesyłanych wiadomości? Kolory należy dobierać starannie, tak aby były łatwe do odczytania w zestawieniu z innymi. Duże znaczenie mają również czcionki – najlepiej sprawdzą się czcionki bezszeryfowe, które są zazwyczaj łatwiejsze do odczytania niż czcionki szeryfowe w małych rozmiarach.

Grafika może dodać wizualnego zainteresowania, ale nie powinna przytłaczać tekstu – musi być również zoptymalizowana do przeglądania w sieci tak, aby skrócić czas ładowania. 

Ważne jest, aby treść była zwięzła i przyciągająca uwagę. Długie bloki tekstu mogą być trudne do szybkiego przyswojenia przez czytelników.

Masz pytania? - Jak możemy ci pomóc?

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP,
lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich.
Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

PIN

ADRES

ul. Cytrynowa 24
60-185 Skórzewo k/Poznania

EMAIL

EMAIL

kontakt@target-media.pl
Dział obsługi Klienta

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 TargetMedia | Usługi | Aktualności | Skontaktuj się z nami | Polityka prywatności