fbpx

Kampanie e-mail – skuteczna forma komunikacji

Email marketing - adresy mailowe firm

E-mail marketing, czyli tak zwana masowa wysyłka maili, to w dalszym ciągu najskuteczniejsza i jednocześnie najtańsza forma komunikacji marketingowej realizowanej drogą internetową. Dlatego też nie należy się dziwić, iż zaraz po kanałach social media to właśnie kampanie e-mail skierowane do firm lub konsumentów są tak chętnie wybierane jako niezwykle skuteczny element marketingu oraz promowania własnej marki.

Wysyłka mailingu – nowoczesny sposób na zaistnienie w świadomości klientów i konkurencji

„Wysyłka mailingu – nowoczesny sposób na zaistnienie w świadomości klientów i
konkurencji

67%

Dwie trzecie polskich firm działa w Internecie lub też ma stronę internetową, gdzie publikuje własne oferty. Poza unikalnym adresem WWW, ma także adres e-mail oraz udostępnia dane kontaktowe, licząc na kolejne relacje biznesowo-partnerskie.
 

93%

Ponad 93% polskich internautów przyznaje, że są subskrybentami newsletterów, zaś do skrzynki co trzeciego internauty w ciągu tygodnia dociera przynajmniej 10 wiadomości e-mail zamówionych w wielu źródłach.
 

37%

Odbiorców newsletterów twierdzi, iż zapisując się do subskrypcji komunikatów reklamowych, chcą na bieżąco mieć dostęp o aktualnych ofertach, promocjach i obniżkach.

100%

TARGET MEDIA gwarantuje aktualność danych zawartych w bazie danych na poziomie 100%. Gwarancja obejmuje dane adresowe, telefoniczne, faksowe oraz mailowe.
 

Masowa wysyłka maili i jej zalety

Największą zaletą kampanii e-mail jest możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców w bardzo krótkim czasie i relatywnie niskim nakładem finansowym. E-mail marketing może mieć zróżnicowane grupy docelowe. W ofercie znajdziesz kampanie e-mail do firm i osób prywatnych. Jako wsparcie tego kanału, proponujemy kampanie sms do firm. Oprócz wymiernych efektów przeliczalnych na ilość zakupionych produktów czy usług, taki sposób prowadzenia kampanii wpływa na budowanie pozytywnej świadomości marki oraz umacnia pozycję promowanego produktu na rynku.

Oczywiście, aby takie działania były skuteczne, potrzebna jest obszerna baza maili. Kierując ofertę handlową do precyzyjnie określonej grupy docelowej osób prywatnych (bazy B2C) bądź odbiorców biznesowych (bazy B2B), masz pewność, że kampania jest adresowana do właściwego targetu. Masowa wysyłka maili to doskonałe źródło pozyskiwania nowych klientów oraz budowania wartościowych relacji biznesowych.

Targetowanie i wysyłka mailingu

Kampanie e-mail do firm lub osób prywatnych powinny cechować się ściśle sprecyzowaną grupą docelową. Jesteśmy w stanie precyzyjnie dobrać target dopasowany do potrzeb klienta. Wieloletnie doświadczenie w realizacji kampanii e-mail marketingowych, sprawia iż doskonale wiemy, jak powinien wyglądać profesjonalny mailing do firm i potencjalnych klientów.

Decydując się na bazy mailowe dostępne w TARGET MEDIA zyskujesz możliwość targetowania sprofilowanej grupy docelowej poprzez wskazanie konkretnych parametrów takich jak:

 

baza

Bazy biznesowe (B2B)

Branża
Numer PKD
Nazwa firmy
Adres WWW
Email
Ulica
Numer
Kod pocztowy
Miejscowość
Województwo
Telefon
Fax
REGON
NIP
Data rozpoczęcia działalności
Zatrudnienie
Flota pojazdów
Obrót roczny w mln PLN
Dane osoby kontaktowej

baza

Bazy konsumenckie (B2C)

Imię i Nazwisko Adres zamieszkania
Miejscowość – wielkość
Kod
Powiat
Stare województwo
Nowe województwo
Wiek
Dzieci
Dzieci wiek
Mieszkanie czy dom?
Posiada czy wynajmuje
Telefon stacjonarny
Telefon komórkowy
Wykształcenie
Zarobki
Adres e-mail
Produkt finansowy
Stan posiadania
Auto marka
Auto rocznik
Operator GSM
Marka GSM
Działalność gosp. ?
Zainteresowania
 

Wybór partnera do realizacji kampanii E-mail Marketingowej

„Adresy mailowe firm – podstawą do nawiązania nowych relacji biznesowych

Istotną kwestią wpływającą na powodzenie przedsięwzięcia jest wybór partnera, który będzie realizować kampanie marketingowe. Ogromna baza maili nie jest jedynym czynnikiem gwarantujący powodzenie kampanii e-mail. Ważny jest także profesjonalizm, doświadczenie potwierdzone referencjami oraz umiejętność analitycznego podejścia do każdej kampanii.

Należy mieć na uwadze, że obecnie nie jest problemem wysłać nawet sto tysięcy wiadomości e-mail. Sztuką natomiast jest ich skuteczne dostarczenie do ściśle określonych odbiorców, na co składają się dwa główne parametry: aktualna baza danych oraz profesjonalna architektura do wysyłki wiadomości e-mail. TARGET MEDIA współpracuje z właścicielami najlepszych narzędzi do masowej wysyłki maili, gwarantuje wysoką wydajność serwerów wysyłkowych (nawet kilka milionów wiadomości dziennie) oraz wysoki stopień dostarczalności wiadomości. Dzięki bezpośrednim umowom z firmami typu Google, Wp.pl, Onet.pl, yahoo itp. mamy pewność iż nasze wiadomości nigdy nie wpadną do folderu SPAM. Takie działania znacznie podnoszą skuteczność działań e-mail marketingowych oraz powiększają zwrot z inwestycji (ROI).

Dostępne bazy:

baza
B2B

BAZY B2B (biznesowe) – w aktualnej ofercie email marketingu do firm posiadamy przeszło 2,4 miliona danych kontaktowych do przedsiębiorstw zarejestrowanych na terenie naszego kraju oraz ponad 8 mln danych kontaktowych do firm i instytucji zagranicznych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

 baza
B2C

BAZY B2C (konsumenckie) – wysyłka mailingu do osób prywatnych możliwa jest do przeszło 21 milionów aktualnych kont mailowych. Każdy rekord opisany jest wieloma parametrami dającymi możliwość precyzyjnego targetowania. Naturalnie wszystkie osoby których dane znajdują się w naszych bazach wyraziły wszelkie niezbędne zgody na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych. Baza jest aktualizowana na bieżąco, co wpływa pozytywnie na skuteczność realizowanych kampanii. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
 

Infrastruktura: skuteczny e-mail marketing 

Podstawą skutecznego email marketingu jest dysponowanie profesjonalnymi narzędziami do skutecznej, masowej komunikacji, które oprócz bardzo dużej przepustowości łącz gwarantują bezpieczeństwo danych oraz zgodność realizowanych wysyłek z obowiązującym prawem. Zastosowanie profesjonalnej platformy mailingowej minimalizuje niemal do zera ryzyko iż kampanie zostaną zakwalifikowane jako SPAM, gdyż podczas ich realizacji przestrzegane są wszystkie zasady oraz wytyczne ustalone przez GIODO.

Profesjonalna masowa wysyłka maili, przygotowanie kampanii oraz użycie zaawansowanej infrastruktury komunikacyjnej znacznie zwiększa dostarczalność wiadomości, a co za tym idzie, podnosi skuteczność oraz konwersję ROI. Wszystkie powyższe argumenty potwierdzają, iż pośród bardzo wielu dostępnych kanałów komunikacji marketingowej, w dalszym ciągu masowa wysyłka maili jest jednym z najskuteczniejszych.

Powierz swój projekt w ręce profesjonalistów. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły.


Kontakt

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

17
Sie2020

Jakie są...

Jakie są podstawowe różnice między bazami danych B2B a B2C?

Zasadnicza różnica między baza...

27
Lip2020

Skuteczny e-mail...

Skuteczny e-mail marketing. Jakich zasad przestrzegać, by odnieść sukces?

E-mail marketing wciąż cieszy ...

20
Lip2020

Korzystanie z...

Korzystanie z biznesowych baz danych a RODO. Co wolno, a czego nie?

Wejście w życie w roku 2018 Og...

13
Lip2020

Zakup bazy...

Zakup bazy danych. Jakie dane o konsumentach można uzyskać?

Aby działania marketingowe był...

06
Lip2020

Jak pozyskiwać...

Jak pozyskiwać klientów przez Internet w czasie pandemii?

Pandemia zmusiła wiele przedsi...

14
Cze2018

E-mail marketing

E-mail marketing

Historia, która zdarzyła się n...

Kontakt

 TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl