fbpx

Blog

Kampanie mobilne jako idealna metoda reklamy dla promocji ograniczonych czasowo

reklama

Sprawny marketing, szczególnie w dzisiejszych czasach jest filarem sukcesu w biznesie. W natłoku informacyjnym, który kształtuje naszą rzeczywistość trudno niekiedy o efektywne dotarcie ze swoją akcją promocyjną do klientów. Zdarza się bowiem, że ilość reklam jest tak przytłaczająca, że naturalnie przestaje się zwracać uwagę na treści, próbujące do nas dotrzeć. Jak więc dotrzeć do docelowej grupy konsumenckiej w sposób możliwie najbardziej efektywny, wykorzystując reakcję ad hoc? Naprzeciw temu wychodzi szeroko pojęty marketing mobilny, w skład którego wchodzą wszelkie kampanie mobilne.

8 korzyści z wyboru e-mail marketingu przez małe firmy

email

E-mail marketing jest jednym z najbardziej popularnych i skutecznych rodzajów marketingu. Na jego wykorzystanie decydują się nie tylko duże firmy, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa. Zastosowanie tego rodzaju marketingu posiada wiele zalet, i przynosi ogrom korzyści dla firm, które z niego korzystają. Nie sposób wymienić wszystkich jego zalet, ale z pewnością wspomnieć o tych najważniejszych.

Jak pozyskać klientów zainteresowanych instalacją fotowoltaiki?

fotowoltaika

Określenie grupy docelowej i skierowanie do niej właściwego przekazu poprzez wykorzystanie odpowiednich kanałów komunikacyjnych jest wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy. Problem jest tym większy, im większa konkurencja panuje na rynku. Obecnie trudno doszukiwać się branży, która nie musi obawiać się konkurencyjnych przedsiębiorstw. Mianowicie już zwykle od początku działalności przedsiębiorcy borykają się z trudnościami w dotarciu do klientów. W ostatnich latach wyraźny wzrost zainteresowania ekologicznymi źródłami pozyskiwania energii sprawił, że firmy zajmujące się montażem fotowoltaiki muszą rywalizować o uwagę potencjalnych klientów. Jak dotrzeć do zainteresowanych instalacją fotowoltaiczną? Przeczytaj poniższy artykuł i poznaj sposoby na pozyskanie klientów.

E-mail marketing a zmiany przyzwyczajeń zakupowych wywołane pandemią COVID-19

zakupy internetowe

Pandemia COVID-19 wywróciła do góry nogami wiele aspektów codziennego życia. Znacząco wpłynęła między innymi na przyzwyczajenia zakupowe konsumentów. Powtarzające się lockdowny, ograniczenia i ryzyko zakażenia skłoniły ludzi do zmian w kwestii kupowania produktów oraz wygenerowały nowe potrzeby. Przedsiębiorcy, którzy są w stanie szybko i sprawnie dostosować się do zmian, nie tracą na pandemii, a często wręcz na niej zyskują. Jak oni to robią? Co Ty możesz zrobić, by być jednym z nich? Przeczytaj, co zmieniło się w handlu przez ostatni rok i jakie ma to znaczenie z punktu widzenia e-commerce.

Budowa czy zakup - który sposób na pozyskanie bazy danych jest efektywniejszy?

bazy danych

W każdym biznesie, który pozyskuje klientów przez kampanie e-mail, niezbędne jest posiadanie bazy danych klientów. Niezależnie od tego, czy to klienci indywidualni, czy potencjalni partnerzy biznesowi – poprzez odpowiednio zaplanowany mailing można nie tylko do nich dotrzeć, ale i nawiązać z nimi długofalowe relacje. Jeśli nie masz listy potencjalnych odbiorców swoich wiadomości, możesz pozyskać ją na dwa sposoby: zbudować ją samemu albo kupić gotową bazę danych firm lub osób prywatnych. Każda opcja ma swoje wady i zalety, o których przeczytasz w niniejszym tekście.

Odpowiednie targetowanie - klucz do sukcesu w działaniach marketingowych?

targetowanie

Reklama dźwignią handlu – to powiedzenie pomimo upływu czasu nigdy nie straci na aktualności. Wraz z rozwojem dostępności usług i towarów rośnie jednak świadomość reklamodawców i celowość ich działań. Ogromne znaczenie w tej kwestii ma targetowanie, które ma na celu jak najskuteczniejsze dotarcie do pożądanej grupy odbiorców. Na czym jednak dokładnie polega targetowanie i jak może nam pomóc odnieść sukces w działaniach marketingowych? Zapraszamy do lektury!

Błędy w komunikacji cyfrowej. Czego powinieneś unikać?

Komunikacja cyfrowa - bledy

W ostatnich latach na popularności zyskała komunikacja cyfrowa, która przeniosła się do Internetu. Komunikatory społeczne,  media społeczne, fora internetowe, ale też rozwój portali internetowych sprawił, że większość informacji czerpiemy właśnie z on-line’u. Podpowiadamy jak uniknąć więc błędów w komunikacji, aby przekaz był interesujący dla potencjalnych odbiorców.

Zalety korzystania z baz danych w call center

call center

Skuteczna sprzedaż w Internecie jest obecnie uzależniona przede wszystkim od tego, czy ma się dostęp do swojej grupy docelowej. Sposobem na szybkie pozyskanie kontaktu do niej jest korzystanie z dobrze sprofilowanych baz danych, których używa się również w call center. Jakie są zalety tego typu baz w tej branży, ale nie tylko?

Cold mailing w teorii i praktyce. Z czym to się je?

mailing

Masowa wysyłka maili to praktyka stosowana dzisiaj przez większość firm na całym świecie. Popularną jej formą są newslettery. Często tą drogą wysyłane są także podziękowania i przypomnienia. Wszystkie te rodzaje wiadomości są zwykle starannie zaplanowanymi etapami kampanii mailowej, których specyficzną odmianą jest także cold mailing.

Co powinien zawierać dobry newsletter?

newsletter

Dobry newsletter może stanowić solidną dźwignię sprzedaży. E-mail marketing bowiem wcale nie wymarł, choć skuteczny jest tylko wtedy, gdy działania z nim związane zostały właściwie zaplanowane. O czym więc pamiętać przygotowując newsletter?

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

21
Lut2023

Organizacja kampani...

Organizacja kampani mobilnej czyli SMS i MMS w praktyce

Współcześnie skuteczny marketi...

14
Lut2023

Czym jest...

Czym jest lead scoring i jak ma się do kampanii e-mail?

Każdy potencjalny konsument ma...

11
Lut2023

Podbij serca...

Podbij serca klientów, czyli walentynkowa kampania mailingowa

Okres okołowalentynkowy często...

05
Sty2023

Jak wykorzystać...

Jak wykorzystać potencjał ukryty w kampaniach e-mail?

Kampanie e-mail są tanią, a je...

30
Lis2022

Święta jako...

Święta jako idealna okazja dla kampanii mobilnych

Okres przedświąteczny to czas ...

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA