fbpx

Blog

Historia e-maila - od rewolucji do ewolucji

wiadomość z poczty na ekranie laptopa

Ponad połowa osób w Polsce korzysta z poczty elektronicznej. W niektórych państwach na świecie jej użytkowników jest jeszcze więcej. Statystyki wskazują, że są kraje, w których z e-maili korzysta nawet 90% ich mieszkańców. Takie dane nie dziwią zwłaszcza ze względu na to, że elektroniczne wiadomości stały się podstawowym narzędziem komunikacji nie tylko społecznej, ale i biznesowej. Mimo że historia e-maila sięga 1965 roku, zainteresowanie pocztą elektroniczną nie słabnie i nic nie wskazuje na to, że w najbliższej przyszłości się to zmieni. W czym tkwi fenomen e-maila? Poznajmy jego bogatą historię.

E-mail marketing w branży motoryzacyjnej - jak powinien wyglądać?

e-mail

Tani, szybki i skuteczny – taki jest e-mail marketing, który przy niskim nakładzie finansowym i w stosunkowo krótkim czasie umożliwia komunikację z szerokim gronem odbiorców. Aby jednak był skuteczny, musi trafiać do właściwych osób. Masowa wysyłka maili na przypadkowe adresy mailowe zdecydowanie się nie sprawdzi. Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz, musisz wiedzieć, że kluczem do sukcesu jest identyfikacja grupy docelowej i skierowanie komunikacji właśnie do niej. Jak to zrobić, by wykorzystać potencjał e-mail marketingu np. w branży motoryzacyjnej? Sprawdźmy!

Kampanie e-mail jako idealny sposób na przypomnienie o Dniu Ojca

dzień ojca

Natłok codziennych obowiązków sprawia, że nierzadko ważne daty ulatują z pamięci. Okazuje się jednak, że o większych świętach, takich jak np. Dzień Ojca konsumentom mogą przypominać przedsiębiorcy. Wykorzystać można do tego np. kampanie e-mail. Masowa wysyłka maili to dobry sposób, by przypomnieć klientom o swoim istnieniu, a dodatkowo w związku z nadchodzącą okazją zaprezentować im swoją ofertę. Jakie korzyści może przynosić takie działanie? Poniżej wyjaśniamy, dlaczego masowa wysyłka maili z okazji Dnia Ojca to dobry sposób na promocję swojej marki i zwiększenie potencjału sprzedaży.

Wykorzystanie social mediów do promocji fotowoltaiki

promowanie

Zgodnie z danymi opublikowanymi w 2021 roku przez Digital 2021 Poland z mediów społecznościowych korzysta blisko 26 milionów Polaków. Oznacza to, że prawie 70% mieszkańców Polski komunikuje się za pomocą znanych komunikatorów i czerpie informacje z popularnych platform. Takie dane są dowodem na to, że część działań marketingowych warto przenieść do social mediów. Niezależnie od tego, jaka jest specyfika Twojej branży, kampanie Social Media mogą okazać się wyjątkowo skuteczne. Poniżej na przykładzie fotowoltaiki podpowiadamy, jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do promocji swojego biznesu.

Graficzny czy tekstowy - na jaki szablon mailingowy warto postawić?

wysyłka mailingu

Planujesz zainwestować w kampanię e-mailową? Jeśli tak, to musisz wiedzieć, że samo wysłanie wiadomości do losowej grupy potencjalnych klientów nie wystarczy. Przede wszystkim powinieneś precyzyjnie określić, do kogo kierować swoje treści, a następnie zaprojektować szablon mailingowy, który okaże się najbardziej atrakcyjny dla odbiorców. Do swojej dyspozycji masz tekst oraz grafiki i zdjęcia. Z czego lepiej skorzystać? Poniżej podpowiadamy, jaki szablon mailingowy okazuje się dziś skuteczniejszy i czy lepiej bazować na treściach tekstowych, czy graficznych.

Co warto zrobić, aby sklep internetowy zaczął sprzedawać więcej?

sklep internetowy

Sukces każdej firmy w dużej mierze zależy od zaistnienia w świadomości potencjalnych konsumentów. Im więcej osób dowie się o istnieniu firmy i zapozna z jej ofertą, tym większe szanse na sprzedaż. Obecnie wysoka konkurencyjność sprawia, że widoczność, szczególnie małych firm, działających w internecie, jest niewielka. Z tego powodu niezwykle ważne jest podjęcie działań marketingowych, które umożliwią określenie i dotarcie do grupy docelowej. Co zrobić, by zwiększyć efektywność swoich działań w sieci? Poniżej podpowiadamy, jakie kroki warto podjąć, by zwiększyć zyski z prowadzenia internetowej działalności.

Nie tylko newsletter, czyli jakie wiadomości warto wysyłać klientom?

newsletter

Kampanie marketingowe prowadzone w sieci to dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorców. Działania reklamowe w internecie mogą przełożyć się na wzrost sprzedaży, a także przywiązanie klientów do marki. Obecnie istotną rolę w reklamie odgrywają media społecznościowe. Niemniej wciąż dużą skuteczność zapewnia klasyczny mailing oraz tzw. newsletter. Sprawdź, czym jest newsletter oraz dowiedz się, czy poza nim warto zainwestować też w kampanie polegające na wysyłce innych wiadomości do klientów.

O czym warto pamiętać podczas planowania działalności związanej z fotowoltaiką?

fotowoltaika

Rozwiązania fotowoltaiczne cieszą się coraz większą popularnością i dzięki temu zainteresowaniu tematem wzrasta liczba potencjalnych klientów. By jednak dotrzeć do nich ze swoją ofertą, warto zaplanować kampanię marketingową skierowaną bezpośrednio do przewidywanej grupy konsumenckiej. Pierwszym krokiem na ścieżce działalności promocyjnej związanej z fotowoltaiką powinno być więc zgromadzenie takiej właśnie grupy. Nie jest to jednak proste, głównie ze względu na to, jak liczna musi to być grupa, by działania takie przyniosły oczekiwany efekt. Na szczęście nie trzeba tego robić na własną rękę. Można bowiem nabyć pewne bazy danych dostosowane pod działalność związaną z fotowoltaiką i to na nich koncentrować swoje akcje marketingowe.

Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

baza danych

Do kluczowych zadań działu marketingu należy pozyskiwanie nowych klientów i choć współczesna, wciąż rozwijająca się wiedza na temat schematów promocyjnych dostarcza narzędzi do wielu różnych przedsięwzięć marketingowych, to te nie najnowsze rozwiązania wciąż pozostają w grupie najefektywniejszych. Bezpośredni kontakt z grupą konsumencką pozwala na zbudowanie tymczasowej relacji między klientem, a przedstawicielem firmy w relatywnie krótkim czasie. Za informacje niezbędne do nawiązania takiego kontaktu odpowiadają bazy danych oferowane przez administratorów takich właśnie danych - firmy będące właścicielami informacji kontaktowych. Oferują one bazy danych B2B (business to business) oraz B2C (business to consumer). Bazy danych B2B zawierają szereg informacji o firmie, pozwalające na skontaktowanie się z jej przedstawicielem i przedstawienie oferty biznesowej. 

Jaki potencjał biznesowy mają zagraniczne bazy danych?

baza danych

Każdy przedsiębiorca z czasem myśli o ekspansji swojego biznesu na rynki zagraniczne. Nic dziwnego, ponieważ pozyskanie klientów z innych państw to klucz do dynamicznego rozwoju firmy i tym samym sukcesu zawodowego. Jednak jak to osiągnąć i jaką strategię obrać, aby dotrzeć do jak największego grona kontrahentów spoza Polski? Sposobem może być wykorzystanie zagranicznych baz danych. W powyższym artykule przedstawiamy ich potencjał oraz korzyści, jakie płyną z ich zastosowania. Zapraszamy do lektury!

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

21
Lut2023

Organizacja kampani...

Organizacja kampani mobilnej czyli SMS i MMS w praktyce

Współcześnie skuteczny marketi...

14
Lut2023

Czym jest...

Czym jest lead scoring i jak ma się do kampanii e-mail?

Każdy potencjalny konsument ma...

11
Lut2023

Podbij serca...

Podbij serca klientów, czyli walentynkowa kampania mailingowa

Okres okołowalentynkowy często...

05
Sty2023

Jak wykorzystać...

Jak wykorzystać potencjał ukryty w kampaniach e-mail?

Kampanie e-mail są tanią, a je...

30
Lis2022

Święta jako...

Święta jako idealna okazja dla kampanii mobilnych

Okres przedświąteczny to czas ...

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA