fbpx

Blog

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego. Dlaczego warto?

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego

Liczba osób otwierających wiadomości mailowe z poziomu urządzeń mobilnych stale rośnie. Coraz więcej użytkowników czyta mailingi na smartfonach, co wymusza zmianę perspektywy i większą responsywność przekazu. Połączenie marketingu mailowego i mobilnego nie jest już wariantem opcjonalnym – to obowiązkowy element strategii reklamowej każdej profesjonalnej firmy.

Czy kampanie mobilne stanowią przyszłość e-marketingu?

E-marketing

E-marketing to w obecnych czasach pojęcie szeroko znane. Jak wiemy, oznacza wszelkie działania prowadzone w sieci internetowej, która to stanowi znakomitą platformę do zdobycia nowych klientów oraz budowania długofalowych relacji z tymi obecnymi. Działania te są prowadzone za pomocą zoptymalizowanych treści i przy wykorzystaniu różnych narzędzi. Jednym z nich są kampanie mobilne. Czym tak naprawdę są i czy rzeczywiście stanowią przyszłość e-marketingu?

Zakup bazy danych. Jakie dane o konsumentach można uzyskać?

bazy danych

Aby działania marketingowe były skuteczne, zwłaszcza w Internecie, niezbędne jest dzielenie grup odbiorców i wysyłanie do nich odpowiednio spersonalizowanych komunikatów. Podstawowym błędem e-mail marketingu jest bowiem przesyłanie dokładnie tych samych komunikatów, do wszystkich osób z listy.

Jak pozyskiwać klientów przez Internet w czasie pandemii?

tłum połączony liniami

Pandemia zmusiła wiele przedsiębiorstw do przeniesienia biznesu do Internetu. Głównym wyzwaniem z tym związanym jest pozyskiwanie klientów, a przynajmniej nawiązanie z nimi relacji, dzięki czemu finalnie rzeczywiście staną się oni klientami firmy. Jakie działania warto wdrożyć w tej sytuacji wdrożyć?

E-mail marketing

Historia, która zdarzyła się na prawde

O e-mail marketingu można pisać książki i wiele zostało napisanych. Kiedy stosować, dla jakiej branży, jak skłonić użytkownika do klikania. Na to wszystko przyjdzie czas.

Dziś chcemy zaprezentować wam pewien scenariusz jednego z naszych klientów. Zgłosiła się do nas firma X oczywiście, że względu na RODO oraz, że jest to nasz klient będziemy posługiwać się taką nazwą. Właścicielka firmy szukała nowych rynków zbytów za granicą, w Polsce jej produkty były dobrze sprzedawane, ale niestety konkurencja nie śpi i kopiuje produkty, a są to meble z drewna. Oczywiście jak przystało na konkurencję zaniżają ceny aby wygryźć wszystkich graczy. Walka trwała, jak się okazało ceny zaczęły schodzić coraz niżej do granic opłacalności, a nikt z nas nie chce dokładać do interesu. Rozwiązaniem było porzucenie rynku Polskiego i udanie się za zachodnią granicę, gdzie klienci mają zasobniejsze portfel.

Dotarcie do nich nie jest łatwe wymaga dużo czasu. Gdy już udało się zdobyć pojedyńczych klientów detalicznych, którzy polecali pomiędzy sobą produkty, znów konkurencja się odezwała i postanowili znowu namieszać scenariusz się powtórzył. Rozwiązaniem tego problemu było jedno dotrzeć do klientów hurtowych za granicą, aby tego dokonać sprawdziliśmy w naszej bazie danych i znaleźliśmy ok 3 tyś firm pasujących.

Przygotowaliśmy odpowiednio kampanie marketingową, kreacje graficzną i posłaliśmy ją w świat. Minął tydzień, potem drugi statystyki wyglądały ok ale nastała cisza, aż nagle zaczęli się odzywać zainteresowane firmy i tak udało się złapać dobry kontakt, podpisać umowy na wyłączność sugerowane przez hurtowników i teraz można zająć się spokojnie produkcją i wymyślaniem nowych wzorów, którzy sami klienci sugerują i zamawiają. Dzięki temu markę udało tak dobrze wypromować. Konkurencja nie ma szans nawet gdy zniżą ceny, a widać to po ilości zamówień które spływają codziennie, a nasza klientka przygotowuje się do ekspansji poza Europę. To wszystko pokazuje, że warto przegrać nie jedną, a nawet dwie walki aby wygrać całą wojnę.

GFDR 2017 cover animated

 

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

06
Wrz2021

8 korzyści...

8 korzyści z wyboru e-mail marketingu przez małe firmy

E-mail marketing jest jednym z...

16
Sie2021

Jak pozyskać...

Jak pozyskać klientów zainteresowanych instalacją fotowoltaiki?

Określenie grupy docelowej i s...

14
Lip2021

E-mail marketing...

E-mail marketing a zmiany przyzwyczajeń zakupowych wywołane pandemią COVID-19

Pandemia COVID-19 wywróciła do...

12
Lip2021

Budowa czy...

Budowa czy zakup - który sposób na pozyskanie bazy danych jest efektywniejszy?

W każdym biznesie, który pozys...

06
Maj2021

Odpowiednie targetowanie...

Odpowiednie targetowanie - klucz do sukcesu w działaniach marketingowych?

Reklama dźwignią handlu – to p...

01
Kwi2021

Błędy w...

Błędy w komunikacji cyfrowej. Czego powinieneś unikać?

W ostatnich latach na popularn...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA