fbpx

Blog

Budowa czy zakup - który sposób na pozyskanie bazy danych jest efektywniejszy?

bazy danych

W każdym biznesie, który pozyskuje klientów przez kampanie e-mail, niezbędne jest posiadanie bazy danych klientów. Niezależnie od tego, czy to klienci indywidualni, czy potencjalni partnerzy biznesowi – poprzez odpowiednio zaplanowany mailing można nie tylko do nich dotrzeć, ale i nawiązać z nimi długofalowe relacje. Jeśli nie masz listy potencjalnych odbiorców swoich wiadomości, możesz pozyskać ją na dwa sposoby: zbudować ją samemu albo kupić gotową bazę danych firm lub osób prywatnych. Każda opcja ma swoje wady i zalety, o których przeczytasz w niniejszym tekście.

Odpowiednie targetowanie - klucz do sukcesu w działaniach marketingowych?

targetowanie

Reklama dźwignią handlu – to powiedzenie pomimo upływu czasu nigdy nie straci na aktualności. Wraz z rozwojem dostępności usług i towarów rośnie jednak świadomość reklamodawców i celowość ich działań. Ogromne znaczenie w tej kwestii ma targetowanie, które ma na celu jak najskuteczniejsze dotarcie do pożądanej grupy odbiorców. Na czym jednak dokładnie polega targetowanie i jak może nam pomóc odnieść sukces w działaniach marketingowych? Zapraszamy do lektury!

Błędy w komunikacji cyfrowej. Czego powinieneś unikać?

Komunikacja cyfrowa - bledy

W ostatnich latach na popularności zyskała komunikacja cyfrowa, która przeniosła się do Internetu. Komunikatory społeczne,  media społeczne, fora internetowe, ale też rozwój portali internetowych sprawił, że większość informacji czerpiemy właśnie z on-line’u. Podpowiadamy jak uniknąć więc błędów w komunikacji, aby przekaz był interesujący dla potencjalnych odbiorców.

Zalety korzystania z baz danych w call center

call center

Skuteczna sprzedaż w Internecie jest obecnie uzależniona przede wszystkim od tego, czy ma się dostęp do swojej grupy docelowej. Sposobem na szybkie pozyskanie kontaktu do niej jest korzystanie z dobrze sprofilowanych baz danych, których używa się również w call center. Jakie są zalety tego typu baz w tej branży, ale nie tylko?

Cold mailing w teorii i praktyce. Z czym to się je?

mailing

Masowa wysyłka maili to praktyka stosowana dzisiaj przez większość firm na całym świecie. Popularną jej formą są newslettery. Często tą drogą wysyłane są także podziękowania i przypomnienia. Wszystkie te rodzaje wiadomości są zwykle starannie zaplanowanymi etapami kampanii mailowej, których specyficzną odmianą jest także cold mailing.

Co powinien zawierać dobry newsletter?

newsletter

Dobry newsletter może stanowić solidną dźwignię sprzedaży. E-mail marketing bowiem wcale nie wymarł, choć skuteczny jest tylko wtedy, gdy działania z nim związane zostały właściwie zaplanowane. O czym więc pamiętać przygotowując newsletter?

Uwaga na nielegalne bazy B2B! Jak nie natrafić na ,,minę"?

B2B

Każdy biznes, aby mógł trwać, musi mieć swoich odbiorców, czyli klientów. Na ich pozyskanie jest kilka różnych sposobów. Pierwszy polega na otwarciu firmy i czekaniu na klienta, który sam nas odnajdzie z potrzeby lub ciekawości, który to pomysł nie jest specjalnie efektywny. Drugim jest reklama, która, jak wiemy, jest dźwignią handlu. Pokazujemy swoją działalność w prasie, internecie, radiu i telewizji. Koszty jej są zróżnicowane, ale i grupy odbiorców bardzo różne.

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego. Dlaczego warto?

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego

Liczba osób otwierających wiadomości mailowe z poziomu urządzeń mobilnych stale rośnie. Coraz więcej użytkowników czyta mailingi na smartfonach, co wymusza zmianę perspektywy i większą responsywność przekazu. Połączenie marketingu mailowego i mobilnego nie jest już wariantem opcjonalnym – to obowiązkowy element strategii reklamowej każdej profesjonalnej firmy.

Czy kampanie mobilne stanowią przyszłość e-marketingu?

E-marketing

E-marketing to w obecnych czasach pojęcie szeroko znane. Jak wiemy, oznacza wszelkie działania prowadzone w sieci internetowej, która to stanowi znakomitą platformę do zdobycia nowych klientów oraz budowania długofalowych relacji z tymi obecnymi. Działania te są prowadzone za pomocą zoptymalizowanych treści i przy wykorzystaniu różnych narzędzi. Jednym z nich są kampanie mobilne. Czym tak naprawdę są i czy rzeczywiście stanowią przyszłość e-marketingu?

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

19
Kwi2022

Graficzny czy...

Graficzny czy tekstowy - na jaki szablon mailingowy warto postawić?

Planujesz zainwestować w kampa...

08
Kwi2022

Co warto...

Co warto zrobić, aby sklep internetowy zaczął sprzedawać więcej?

Sukces każdej firmy w dużej mi...

18
Mar2022

Nie tylko...

Nie tylko newsletter, czyli jakie wiadomości warto wysyłać klientom?

Kampanie marketingowe prowadzo...

28
Sty2022

O czym...

O czym warto pamiętać podczas planowania działalności związanej z fotowoltaiką?

Rozwiązania fotowoltaiczne cie...

04
Gru2021

Jakie informacje...

Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

Do kluczowych zadań działu mar...

08
Lis2021

Jaki potencjał...

Jaki potencjał biznesowy mają zagraniczne bazy danych?

Każdy przedsiębiorca z czasem ...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA