fbpx

Blog

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

lista mailingowa

Lista mailingowa to lista adresów mailowych stałych i potencjalnych klientów danego przedsiębiorstwa. Taka baza danych jest podstawą skutecznego e-mail marketingu. To od jej precyzyjnego stworzenia zależy, czy treści dotrą do właściwych odbiorców, czy też znikną w informacyjnym chaosie. Budowanie bazy kontaktów nie jest jednak proste. Najczęściej wymaga użycia różnych narzędzi i wiedzy, jak postępować, by nie naruszyć prawa, a jednocześnie rozwinąć swój biznes. Chcesz samodzielnie zbudować listę mailingową? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek.

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

smarfon

Popularność kampanii e-mail nie słabnie od lat. Zainteresowanie taką formą działalności reklamowej wynika z popularności samej poczty. Trudno obecnie wskazać użytkownika internetu, który nie korzysta z internetowej skrzynki pocztowej. Coraz trudniej jednak znaleźć też osobę, która nie ma konta w mediach społecznościowych. Z tego powodu w kampaniach  social media szybko zaczęto upatrywać konkurencję dla e-mail marketingu. Jak wygląda skuteczność obu tych rozwiązań i które z nich warto wybrać?

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

kampanie głosowe IVR

Usługa IVR cieszy się obecnie ogromną popularnością. Wykorzystywana jest zarówno przez duże, jak i niewielkie przedsiębiorstwa. Sława kampanii głosowych IVR wynika przede wszystkim z szeregu udogodnień oraz możliwości, które gwarantuje. Czy wiesz, jak wdrożyć taką usługę, aby była efektywna?

Terytorialna czy branżowa? Z jakiej bazy firm warto skorzystać?

zaznaczanie ikony folderu na komputerze

Skuteczność kampanii reklamowej zależy od kilku czynników. Znaczenie ma nie tylko m.in. forma i atrakcyjność przekazu, ale także skierowanie komunikatu do konkretnej grupy docelowej. Sprofilowanie grupy odbiorców zwiększa szansę na poprawę wyników sprzedaży produktów i usług. Powodem tego jest fakt, że reklama dociera do potencjalnie zainteresowanych konsumentów. Określenie grupy docelowej nie zawsze jednak okazuje się proste. Aby ułatwić sobie to zadanie, wielu przedsiębiorców korzysta z baz danych B2B. Podjęcie takiej decyzji najczęściej dotyczy wyboru między terytorialną a branżową bazą firm. Czym się one różnią i z której warto skorzystać?

Historia e-maila - od rewolucji do ewolucji

wiadomość z poczty na ekranie laptopa

Ponad połowa osób w Polsce korzysta z poczty elektronicznej. W niektórych państwach na świecie jej użytkowników jest jeszcze więcej. Statystyki wskazują, że są kraje, w których z e-maili korzysta nawet 90% ich mieszkańców. Takie dane nie dziwią zwłaszcza ze względu na to, że elektroniczne wiadomości stały się podstawowym narzędziem komunikacji nie tylko społecznej, ale i biznesowej. Mimo że historia e-maila sięga 1965 roku, zainteresowanie pocztą elektroniczną nie słabnie i nic nie wskazuje na to, że w najbliższej przyszłości się to zmieni. W czym tkwi fenomen e-maila? Poznajmy jego bogatą historię.

E-mail marketing w branży motoryzacyjnej - jak powinien wyglądać?

e-mail

Tani, szybki i skuteczny – taki jest e-mail marketing, który przy niskim nakładzie finansowym i w stosunkowo krótkim czasie umożliwia komunikację z szerokim gronem odbiorców. Aby jednak był skuteczny, musi trafiać do właściwych osób. Masowa wysyłka maili na przypadkowe adresy mailowe zdecydowanie się nie sprawdzi. Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz, musisz wiedzieć, że kluczem do sukcesu jest identyfikacja grupy docelowej i skierowanie komunikacji właśnie do niej. Jak to zrobić, by wykorzystać potencjał e-mail marketingu np. w branży motoryzacyjnej? Sprawdźmy!

Kampanie e-mail jako idealny sposób na przypomnienie o Dniu Ojca

dzień ojca

Natłok codziennych obowiązków sprawia, że nierzadko ważne daty ulatują z pamięci. Okazuje się jednak, że o większych świętach, takich jak np. Dzień Ojca konsumentom mogą przypominać przedsiębiorcy. Wykorzystać można do tego np. kampanie e-mail. Masowa wysyłka maili to dobry sposób, by przypomnieć klientom o swoim istnieniu, a dodatkowo w związku z nadchodzącą okazją zaprezentować im swoją ofertę. Jakie korzyści może przynosić takie działanie? Poniżej wyjaśniamy, dlaczego masowa wysyłka maili z okazji Dnia Ojca to dobry sposób na promocję swojej marki i zwiększenie potencjału sprzedaży.

Wykorzystanie social mediów do promocji fotowoltaiki

promowanie

Zgodnie z danymi opublikowanymi w 2021 roku przez Digital 2021 Poland z mediów społecznościowych korzysta blisko 26 milionów Polaków. Oznacza to, że prawie 70% mieszkańców Polski komunikuje się za pomocą znanych komunikatorów i czerpie informacje z popularnych platform. Takie dane są dowodem na to, że część działań marketingowych warto przenieść do social mediów. Niezależnie od tego, jaka jest specyfika Twojej branży, kampanie Social Media mogą okazać się wyjątkowo skuteczne. Poniżej na przykładzie fotowoltaiki podpowiadamy, jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do promocji swojego biznesu.

Graficzny czy tekstowy - na jaki szablon mailingowy warto postawić?

wysyłka mailingu

Planujesz zainwestować w kampanię e-mailową? Jeśli tak, to musisz wiedzieć, że samo wysłanie wiadomości do losowej grupy potencjalnych klientów nie wystarczy. Przede wszystkim powinieneś precyzyjnie określić, do kogo kierować swoje treści, a następnie zaprojektować szablon mailingowy, który okaże się najbardziej atrakcyjny dla odbiorców. Do swojej dyspozycji masz tekst oraz grafiki i zdjęcia. Z czego lepiej skorzystać? Poniżej podpowiadamy, jaki szablon mailingowy okazuje się dziś skuteczniejszy i czy lepiej bazować na treściach tekstowych, czy graficznych.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

25
Paź2022

Media społecznościowe...

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Popularność kampanii e-mail ni...

08
Wrz2022

Korzyści płynące...

Korzyści płynące z pozyskiwania zbiorów od profesjonalnych firm infobrokeringowych

Nie jest tajemnicą, że odpowie...

29
Sie2022

Jak efektywnie...

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

Usługa IVR cieszy się obecnie ...

10
Sie2022

Terytorialna czy...

Terytorialna czy branżowa? Z jakiej bazy firm warto skorzystać?

Skuteczność kampanii reklamowe...

29
Lip2022

Historia e-maila...

Historia e-maila - od rewolucji do ewolucji

Ponad połowa osób w Polsce kor...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA