fbpx

Blog

Organizacja kampani mobilnej czyli SMS i MMS w praktyce

wiadomości sms

Współcześnie skuteczny marketing nie jest tak prosty, jak przed laty. Konsumenci stawiają markom coraz większe wymagania. Niezależnie od tego, czy konwertujesz reklamę, która jest oczekiwana przez klienta i realne korzyści. Wynika z tego, że stali się nieco zobojętniali na nieaktualne korzyści ich kampanii reklamowych. Z tego powodu przemyślana strategia marketingowa wykazała skuteczność działania w firmie.

Czym jest lead scoring i jak ma się do kampanii e-mail?

Kampania email

Każdy potencjalny konsument ma określone preferencje zakupowe. Nie jest łatwo ich zmienić, ale sprzedawcy przede wszystkim powinni podejmować próby ich poznania. Dzięki temu łatwiej będą mogli dopasować swoją ofertę do grupy docelowej i szybciej przekonają do siebie klientów. Zastanawiasz się, jak to zrobić? Jednym z narzędzi, które może Ci pomóc w rozpoznawaniu preferencji użytkowników, jest tzw. lead scoring. Sprawdź, co to takiego.

Podbij serca klientów, czyli walentynkowa kampania mailingowa

serce na laptopie

Okres okołowalentynkowy często oznacza intensyfikację sprzedaży dla wielu przedsiębiorców. W końcu Walentynki to idealna okazja do tego, by obdarować bliską osobę wyjątkowym upominkiem. Potencjał Święta Zakochanych warto więc wykorzystać w pełni. Jeśli chcesz zwrócić uwagę konsumentów na swoją markę w tym czasie, pomyśl o stworzeniu walentynkowej kampanii mailingowej. W dzisiejszym wpisie podpowiemy Ci, jak to zrobić.

Jak wykorzystać potencjał ukryty w kampaniach e-mail?

mail

Kampanie e-mail są tanią, a jednocześnie wciąż bardzo skuteczną formą internetowej komunikacji przedsiębiorców z potencjalnymi klientami. Dzięki nim w bardzo krótkim czasie można docierać do szerokiego grona odbiorców, którzy mogą wykazywać zainteresowanie wobec określonej marki. Jeśli prowadzisz biznes, musisz jednak pamiętać, że sama masowa wysyłka maili do przypadkowych adresatów nie da Ci gwarancji pełnej skuteczności takiej kampanii. Sukces tkwi w jej odpowiednim przygotowaniu i prowadzeniu. Sprawdź, co warto na ten temat wiedzieć.

Święta jako idealna okazja dla kampanii mobilnych

mężczyzna korzystający z tabletu

Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów. Już na kilka tygodni przed świętami w sklepach gromadzą się tłumy osób poszukujących prezentów dla najbliższych. Ci, którzy chcą uniknąć kolejek, chętniej stawiają na zakupy online. Nie bez powodu mówi się więc, że czas przedświąteczny to idealny moment na zintensyfikowanie działań marketingowych. Za szczególnie efektywne w tym czasie uznaje się kampanie mobilne. Co je wyróżnia i dlaczego warto się na nie zdecydować właśnie przed świętami?

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

lista mailingowa

Lista mailingowa to lista adresów mailowych stałych i potencjalnych klientów danego przedsiębiorstwa. Taka baza danych jest podstawą skutecznego e-mail marketingu. To od jej precyzyjnego stworzenia zależy, czy treści dotrą do właściwych odbiorców, czy też znikną w informacyjnym chaosie. Budowanie bazy kontaktów nie jest jednak proste. Najczęściej wymaga użycia różnych narzędzi i wiedzy, jak postępować, by nie naruszyć prawa, a jednocześnie rozwinąć swój biznes. Chcesz samodzielnie zbudować listę mailingową? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek.

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

smarfon

Popularność kampanii e-mail nie słabnie od lat. Zainteresowanie taką formą działalności reklamowej wynika z popularności samej poczty. Trudno obecnie wskazać użytkownika internetu, który nie korzysta z internetowej skrzynki pocztowej. Coraz trudniej jednak znaleźć też osobę, która nie ma konta w mediach społecznościowych. Z tego powodu w kampaniach  social media szybko zaczęto upatrywać konkurencję dla e-mail marketingu. Jak wygląda skuteczność obu tych rozwiązań i które z nich warto wybrać?

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

kampanie głosowe IVR

Usługa IVR cieszy się obecnie ogromną popularnością. Wykorzystywana jest zarówno przez duże, jak i niewielkie przedsiębiorstwa. Sława kampanii głosowych IVR wynika przede wszystkim z szeregu udogodnień oraz możliwości, które gwarantuje. Czy wiesz, jak wdrożyć taką usługę, aby była efektywna?

Terytorialna czy branżowa? Z jakiej bazy firm warto skorzystać?

zaznaczanie ikony folderu na komputerze

Skuteczność kampanii reklamowej zależy od kilku czynników. Znaczenie ma nie tylko m.in. forma i atrakcyjność przekazu, ale także skierowanie komunikatu do konkretnej grupy docelowej. Sprofilowanie grupy odbiorców zwiększa szansę na poprawę wyników sprzedaży produktów i usług. Powodem tego jest fakt, że reklama dociera do potencjalnie zainteresowanych konsumentów. Określenie grupy docelowej nie zawsze jednak okazuje się proste. Aby ułatwić sobie to zadanie, wielu przedsiębiorców korzysta z baz danych B2B. Podjęcie takiej decyzji najczęściej dotyczy wyboru między terytorialną a branżową bazą firm. Czym się one różnią i z której warto skorzystać?

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

21
Lut2023

Organizacja kampani...

Organizacja kampani mobilnej czyli SMS i MMS w praktyce

Współcześnie skuteczny marketi...

14
Lut2023

Czym jest...

Czym jest lead scoring i jak ma się do kampanii e-mail?

Każdy potencjalny konsument ma...

11
Lut2023

Podbij serca...

Podbij serca klientów, czyli walentynkowa kampania mailingowa

Okres okołowalentynkowy często...

05
Sty2023

Jak wykorzystać...

Jak wykorzystać potencjał ukryty w kampaniach e-mail?

Kampanie e-mail są tanią, a je...

30
Lis2022

Święta jako...

Święta jako idealna okazja dla kampanii mobilnych

Okres przedświąteczny to czas ...

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA