Blog

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym z roku na rok generujemy coraz większą ilość danych, ich przechowywanie i zarządzanie staje się kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Niemniej jednak koszt utrzymania bazy danych może stanowić znaczący wydatek dla firmy.

czytaj dalej
Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-mail marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji biznesowej. W tym artykule przyjrzymy się najpopularniejszym formom e-mail marketingu, które mogą pomóc firmie w osiągnięciu sukcesu.

czytaj dalej
Dlaczego e-maile mogą wpadać do SPAMu?

Dlaczego e-maile mogą wpadać do SPAMu?

Skuteczność kampanii e-mail zależy od kilku czynników. Fakt, że korzystanie z internetu obsługuje komunikację elektroniczną, jeszcze nie oznacza, że ​​ten komunikaty są rzeczywiście przesyłane do ich świadomości. Podążaj za tym jest kierowanie treści do szczegółowej grupy docelowej.

czytaj dalej
Czym jest lead scoring i jak ma się do kampanii e-mail?

Czym jest lead scoring i jak ma się do kampanii e-mail?

Każdy potencjalny konsument ma określone preferencje zakupowe. Nie jest łatwo ich zmienić, ale sprzedawcy przede wszystkim powinni podejmować próby ich poznania. Dzięki temu łatwiej będą mogli dopasować swoją ofertę do grupy docelowej i szybciej przekonają do siebie klientów.

czytaj dalej
Jak wykorzystać potencjał ukryty w kampaniach e-mail?

Jak wykorzystać potencjał ukryty w kampaniach e-mail?

ampanie e-mail są tanią, a jednocześnie wciąż bardzo skuteczną formą internetowej komunikacji przedsiębiorców z potencjalnymi klientami. Dzięki nim w bardzo krótkim czasie można docierać do szerokiego grona odbiorców, którzy mogą wykazywać zainteresowanie wobec określonej marki.

czytaj dalej
Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Popularność kampanii e-mail nie słabnie od lat. Zainteresowanie taką formą działalności reklamowej wynika z samej aplikacji. Dostęp do Internetu, który nie jest dostępny z skrzynki pocztowej. Coraz częściej wykrywa się także osobę, która nie ma konta w mediach społecznościowych.

czytaj dalej
Historia e-maila – od rewolucji do ewolucji

Historia e-maila – od rewolucji do ewolucji

Ponad połowa osób w Polsce korzysta z poczty elektronicznej. W niektórych państwach na świecie jej użytkowników jest jeszcze więcej. Statystyki wskazują, że są kraje, w których z e-maili korzysta nawet 90% ich mieszkańców.

czytaj dalej
Wykorzystanie social mediów do promocji fotowoltaiki

Wykorzystanie social mediów do promocji fotowoltaiki

Zgodnie z danymi opublikowanymi w 2021 roku przez Digital 2021 Poland z mediów społecznościowych korzysta blisko 26 milionów Polaków. Oznacza to, że prawie 70% mieszkańców Polski komunikuje się za pomocą znanych komunikatorów i czerpie informacje z popularnych platform.

czytaj dalej
Co warto zrobić, aby sklep internetowy zaczął sprzedawać więcej?

Co warto zrobić, aby sklep internetowy zaczął sprzedawać więcej?

Sukces każdej firmy w dużej mierze zależy od zaistnienia w świadomości potencjalnych konsumentów. Im więcej osób dowie się o istnieniu firmy i zapozna z jej ofertą, tym większe szanse na sprzedaż. Obecnie wysoka konkurencyjność sprawia, że widoczność, szczególnie małych firm, działających w internecie, jest niewielka.

czytaj dalej
Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

Do kluczowych zadań działu marketingu należy pozyskiwanie nowych klientów i choć współczesna, wciąż rozwijająca się wiedza na temat schematów promocyjnych dostarcza narzędzi do wielu różnych przedsięwzięć marketingowych, to te nie najnowsze rozwiązania wciąż pozostają w grupie najefektywniejszych.

czytaj dalej
8 korzyści z wyboru e-mail marketingu przez małe firmy

8 korzyści z wyboru e-mail marketingu przez małe firmy

E-mail marketing jest jednym z najbardziej popularnych i skutecznych rodzajów marketingu. Na jego wykorzystanie decydują się nie tylko duże firmy, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa. Zastosowanie tego rodzaju marketingu posiada wiele zalet, i przynosi ogrom korzyści dla firm, które z niego korzystają.

czytaj dalej
Zalety korzystania z baz danych w call center

Zalety korzystania z baz danych w call center

Skuteczna sprzedaż w Internecie jest obecnie uzależniona przede wszystkim od tego, czy ma się dostęp do swojej grupy docelowej. Sposobem na szybkie pozyskanie kontaktu do niej jest korzystanie z dobrze sprofilowanych baz danych, których używa się również w call center.

czytaj dalej
Cold mailing w teorii i praktyce. Z czym to się je?

Cold mailing w teorii i praktyce. Z czym to się je?

Masowa wysyłka maili to praktyka stosowana dzisiaj przez większość firm na całym świecie. Popularną jej formą są newslettery. Często tą drogą wysyłane są także podziękowania i przypomnienia. Wszystkie te rodzaje wiadomości są zwykle starannie zaplanowanymi etapami kampanii mailowej, których specyficzną odmianą jest także cold mailing.

czytaj dalej
Co powinien zawierać dobry newsletter?

Co powinien zawierać dobry newsletter?

Dobry newsletter może stanowić solidną dźwignię sprzedaży. E-mail marketing bowiem wcale nie wymarł, choć skuteczny jest tylko wtedy, gdy działania z nim związane zostały właściwie zaplanowane. O czym więc pamiętać przygotowując newsletter?

czytaj dalej
Zakup bazy danych. Jakie dane o konsumentach można uzyskać?

Zakup bazy danych. Jakie dane o konsumentach można uzyskać?

Aby działania marketingowe były skuteczne, zwłaszcza w Internecie, niezbędne jest dzielenie grup odbiorców i wysyłanie do nich odpowiednio spersonalizowanych komunikatów. Podstawowym błędem e-mail marketingu jest bowiem przesyłanie dokładnie tych samych komunikatów, do wszystkich osób z listy.

czytaj dalej
E-mail marketing

E-mail marketing

O e-mail marketingu można pisać książki i wiele zostało napisanych. Kiedy stosować, dla jakiej branży, jak skłonić użytkownika do klikania. Na to wszystko przyjdzie czas.

czytaj dalej
Marketing

Marketing

Dużo firm na starcie nie posiada odpowiedniego budżetu na działania marketingowe. Oprócz prowadzenia akcji e-mail marketingowych oraz sms oferujemy także doradztwo marketingowe.

czytaj dalej

Potrzebujesz skutecznej bazy danych?

Masz pytania? - Jak możemy ci pomóc?

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP,
lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich.
Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

PIN

ADRES

ul. Cytrynowa 24
60-185 Skórzewo k/Poznania

EMAIL

EMAIL

kontakt@target-media.pl
Dział obsługi Klienta

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 TargetMedia | Usługi | Aktualności | Skontaktuj się z nami | Polityka prywatności