fbpx
Połączenie marketingu mailowego i mobilnego

Liczba osób otwierających wiadomości mailowe z poziomu urządzeń mobilnych stale rośnie. Coraz więcej użytkowników czyta mailingi na smartfonach, co wymusza zmianę perspektywy i większą responsywność przekazu. Połączenie marketingu mailowego i mobilnego nie jest już wariantem opcjonalnym – to obowiązkowy element strategii reklamowej każdej profesjonalnej firmy.

Szukanie klientów w mediach społecznościowych

Obecnie social media stały się elementem naszej codzienności. Służą nam nie tylko do rozrywki, ale stały się potężnym, a w przypadku wielu firm wręcz nieodzownym narzędziem marketingowym. Zatem jak trafić do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe?

E-marketing

E-marketing to w obecnych czasach pojęcie szeroko znane. Jak wiemy, oznacza wszelkie działania prowadzone w sieci internetowej, która to stanowi znakomitą platformę do zdobycia nowych klientów oraz budowania długofalowych relacji z tymi obecnymi. Działania te są prowadzone za pomocą zoptymalizowanych treści i przy wykorzystaniu różnych narzędzi. Jednym z nich są kampanie mobilne. Czym tak naprawdę są i czy rzeczywiście stanowią przyszłość e-marketingu?

bazy B2B i B2C

Zasadnicza różnica między bazami danych B2B a bazami danych B2C jest bardzo prosta. Można ją dostrzec już na poziomie samej nazwy i tego, co oznaczają skróty będące odpowiednikami konkretnych baz danych.

e-mail marketing

E-mail marketing wciąż cieszy się popularnością jeśli chodzi o komunikację z klientami oraz zwiększanie sprzedaży. Niestety jego nieumiejętne prowadzenie może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Jak więc realizować takie działania efektywnie?

RODO

Wejście w życie w roku 2018 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, czyli RODO, wpłynęło w sposób znaczący na działalność przedsiębiorstw. Dotyczy to każdej z firm, jednak zwłaszcza tych zajmujących się sprzedażą baz oraz tych, które je nabywają.

bazy danych

Aby działania marketingowe były skuteczne, zwłaszcza w Internecie, niezbędne jest dzielenie grup odbiorców i wysyłanie do nich odpowiednio spersonalizowanych komunikatów. Podstawowym błędem e-mail marketingu jest bowiem przesyłanie dokładnie tych samych komunikatów, do wszystkich osób z listy.

tłum połączony liniami

Pandemia zmusiła wiele przedsiębiorstw do przeniesienia biznesu do Internetu. Głównym wyzwaniem z tym związanym jest pozyskiwanie klientów, a przynajmniej nawiązanie z nimi relacji, dzięki czemu finalnie rzeczywiście staną się oni klientami firmy. Jakie działania warto wdrożyć w tej sytuacji wdrożyć?

Więcej artykułów…

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

10
Lis2020

Połączenie marketingu...

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego. Dlaczego warto?

Liczba osób otwierających wiad...

01
Paź2020

Jak trafić...

Jak trafić do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe?

Obecnie social media stały się...

19
Wrz2020

Czy kampanie...

Czy kampanie mobilne stanowią przyszłość e-marketingu?

E-marketing to w obecnych czas...

17
Sie2020

Jakie są...

Jakie są podstawowe różnice między bazami danych B2B a B2C?

Zasadnicza różnica między baza...

27
Lip2020

Skuteczny e-mail...

Skuteczny e-mail marketing. Jakich zasad przestrzegać, by odnieść sukces?

E-mail marketing wciąż cieszy ...

20
Lip2020

Korzystanie z...

Korzystanie z biznesowych baz danych a RODO. Co wolno, a czego nie?

Wejście w życie w roku 2018 Og...

Kontakt

 TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl