fbpx
targetowanie

Reklama dźwignią handlu – to powiedzenie pomimo upływu czasu nigdy nie straci na aktualności. Wraz z rozwojem dostępności usług i towarów rośnie jednak świadomość reklamodawców i celowość ich działań. Ogromne znaczenie w tej kwestii ma targetowanie, które ma na celu jak najskuteczniejsze dotarcie do pożądanej grupy odbiorców. Na czym jednak dokładnie polega targetowanie i jak może nam pomóc odnieść sukces w działaniach marketingowych? Zapraszamy do lektury!

Komunikacja cyfrowa - bledy

W ostatnich latach na popularności zyskała komunikacja cyfrowa, która przeniosła się do Internetu. Komunikatory społeczne,  media społeczne, fora internetowe, ale też rozwój portali internetowych sprawił, że większość informacji czerpiemy właśnie z on-line’u. Podpowiadamy jak uniknąć więc błędów w komunikacji, aby przekaz był interesujący dla potencjalnych odbiorców.

call center

Skuteczna sprzedaż w Internecie jest obecnie uzależniona przede wszystkim od tego, czy ma się dostęp do swojej grupy docelowej. Sposobem na szybkie pozyskanie kontaktu do niej jest korzystanie z dobrze sprofilowanych baz danych, których używa się również w call center. Jakie są zalety tego typu baz w tej branży, ale nie tylko?

mailing

Masowa wysyłka maili to praktyka stosowana dzisiaj przez większość firm na całym świecie. Popularną jej formą są newslettery. Często tą drogą wysyłane są także podziękowania i przypomnienia. Wszystkie te rodzaje wiadomości są zwykle starannie zaplanowanymi etapami kampanii mailowej, których specyficzną odmianą jest także cold mailing.

newsletter

Dobry newsletter może stanowić solidną dźwignię sprzedaży. E-mail marketing bowiem wcale nie wymarł, choć skuteczny jest tylko wtedy, gdy działania z nim związane zostały właściwie zaplanowane. O czym więc pamiętać przygotowując newsletter?

B2B

Każdy biznes, aby mógł trwać, musi mieć swoich odbiorców, czyli klientów. Na ich pozyskanie jest kilka różnych sposobów. Pierwszy polega na otwarciu firmy i czekaniu na klienta, który sam nas odnajdzie z potrzeby lub ciekawości, który to pomysł nie jest specjalnie efektywny. Drugim jest reklama, która, jak wiemy, jest dźwignią handlu. Pokazujemy swoją działalność w prasie, internecie, radiu i telewizji. Koszty jej są zróżnicowane, ale i grupy odbiorców bardzo różne.

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego

Liczba osób otwierających wiadomości mailowe z poziomu urządzeń mobilnych stale rośnie. Coraz więcej użytkowników czyta mailingi na smartfonach, co wymusza zmianę perspektywy i większą responsywność przekazu. Połączenie marketingu mailowego i mobilnego nie jest już wariantem opcjonalnym – to obowiązkowy element strategii reklamowej każdej profesjonalnej firmy.

Szukanie klientów w mediach społecznościowych

Obecnie social media stały się elementem naszej codzienności. Służą nam nie tylko do rozrywki, ale stały się potężnym, a w przypadku wielu firm wręcz nieodzownym narzędziem marketingowym. Zatem jak trafić do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe?

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

06
Maj2021

Odpowiednie targetowanie...

Odpowiednie targetowanie - klucz do sukcesu w działaniach marketingowych?

Reklama dźwignią handlu – to p...

01
Kwi2021

Błędy w...

Błędy w komunikacji cyfrowej. Czego powinieneś unikać?

W ostatnich latach na popularn...

19
Mar2021

Zalety korzystania...

Zalety korzystania z baz danych w call center

Skuteczna sprzedaż w Interneci...

05
Lut2021

Cold mailing...

Cold mailing w teorii i praktyce. Z czym to się je?

Masowa wysyłka maili to prakty...

02
Lut2021

Co powinien...

Co powinien zawierać dobry newsletter?

Dobry newsletter może stanowić...

04
Sty2021

Uwaga na...

Uwaga na nielegalne bazy B2B! Jak nie natrafić na ,,minę"?

Każdy biznes, aby mógł trwać, ...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl