fbpx
mailing

Masowa wysyłka maili to praktyka stosowana dzisiaj przez większość firm na całym świecie. Popularną jej formą są newslettery. Często tą drogą wysyłane są także podziękowania i przypomnienia. Wszystkie te rodzaje wiadomości są zwykle starannie zaplanowanymi etapami kampanii mailowej, których specyficzną odmianą jest także cold mailing.

newsletter

Dobry newsletter może stanowić solidną dźwignię sprzedaży. E-mail marketing bowiem wcale nie wymarł, choć skuteczny jest tylko wtedy, gdy działania z nim związane zostały właściwie zaplanowane. O czym więc pamiętać przygotowując newsletter?

B2B

Każdy biznes, aby mógł trwać, musi mieć swoich odbiorców, czyli klientów. Na ich pozyskanie jest kilka różnych sposobów. Pierwszy polega na otwarciu firmy i czekaniu na klienta, który sam nas odnajdzie z potrzeby lub ciekawości, który to pomysł nie jest specjalnie efektywny. Drugim jest reklama, która, jak wiemy, jest dźwignią handlu. Pokazujemy swoją działalność w prasie, internecie, radiu i telewizji. Koszty jej są zróżnicowane, ale i grupy odbiorców bardzo różne.

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego

Liczba osób otwierających wiadomości mailowe z poziomu urządzeń mobilnych stale rośnie. Coraz więcej użytkowników czyta mailingi na smartfonach, co wymusza zmianę perspektywy i większą responsywność przekazu. Połączenie marketingu mailowego i mobilnego nie jest już wariantem opcjonalnym – to obowiązkowy element strategii reklamowej każdej profesjonalnej firmy.

Szukanie klientów w mediach społecznościowych

Obecnie social media stały się elementem naszej codzienności. Służą nam nie tylko do rozrywki, ale stały się potężnym, a w przypadku wielu firm wręcz nieodzownym narzędziem marketingowym. Zatem jak trafić do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe?

E-marketing

E-marketing to w obecnych czasach pojęcie szeroko znane. Jak wiemy, oznacza wszelkie działania prowadzone w sieci internetowej, która to stanowi znakomitą platformę do zdobycia nowych klientów oraz budowania długofalowych relacji z tymi obecnymi. Działania te są prowadzone za pomocą zoptymalizowanych treści i przy wykorzystaniu różnych narzędzi. Jednym z nich są kampanie mobilne. Czym tak naprawdę są i czy rzeczywiście stanowią przyszłość e-marketingu?

bazy B2B i B2C

Zasadnicza różnica między bazami danych B2B a bazami danych B2C jest bardzo prosta. Można ją dostrzec już na poziomie samej nazwy i tego, co oznaczają skróty będące odpowiednikami konkretnych baz danych.

e-mail marketing

E-mail marketing wciąż cieszy się popularnością jeśli chodzi o komunikację z klientami oraz zwiększanie sprzedaży. Niestety jego nieumiejętne prowadzenie może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Jak więc realizować takie działania efektywnie?

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Lut2021

Cold mailing...

Cold mailing w teorii i praktyce. Z czym to się je?

Masowa wysyłka maili to prakty...

02
Lut2021

Co powinien...

Co powinien zawierać dobry newsletter?

Dobry newsletter może stanowić...

04
Sty2021

Uwaga na...

Uwaga na nielegalne bazy B2B! Jak nie natrafić na ,,minę"?

Każdy biznes, aby mógł trwać, ...

10
Lis2020

Połączenie marketingu...

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego. Dlaczego warto?

Liczba osób otwierających wiad...

01
Paź2020

Jak trafić...

Jak trafić do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe?

Obecnie social media stały się...

19
Wrz2020

Czy kampanie...

Czy kampanie mobilne stanowią przyszłość e-marketingu?

E-marketing to w obecnych czas...

Kontakt

 TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl