fbpx

Blog | Target Media

Dlaczego e-maile mogą wpadać do SPAMu?

Skuteczność kampanii e-mail zależy od kilku czynników. Fakt, że korzystanie z internetu obsługuje komunikację elektroniczną, jeszcze nie oznacza, że ​​ten komunikaty są rzeczywiście przesyłane do ich świadomości. Podążaj za tym jest kierowanie treści do szczegółowej grupy docelowej. Równie często jest to folder SPAM, do którego wpada e-maile. Dlaczego tak się dzieje i czy istnieje sposób, który umożliwi tego środka?

Co sprawia, że ​​e-maile lądują w SPAMie?

Najbardziej prozaiczną blisko tego, że Twoja wiadomość wpada do SPAMu, jest działaniem odbiorcy. Jeśli ten nie jest zainteresowany treściami, które do niego dzwonisz, możesz oznaczyć je jako SPAM. W tym przypadku następny następny stanie się przez Ciebie e-mail automatycznie trafi do tego niechlubnego folderu. Do innych powodów zalicza się np. nieprawidłową identyfikacją uwierzytelnienia poczty lub współdzieleniem adresu IP.

Problem z wpadaniem wiadomości do SPAMu może też wynikać z jej charakterystycznych. Okazuje się, że to, co znajdziesz się w treści Twojego e-maila, przesądza o tym, czy zostanie na pewno za SPAM , czy nie. Mogą o tym zadecydować, takie sprawy jak m.in.:

  • zbyt mały widok treści do grafiku,
  • kontrolowanych linków,
  • zbyt duża liczba zastosowań,
  • niewłaściwa edycja tekstu (np. używanie wielu znaków interpunkcyjnych, wykrzykników, wielkich liter).

Co robić, e-maile nie wpadały do ​​folderu SMAP?

Jeśli zależy Ci na sukcesie kampanii e-mail , kieruj swoją treść do grupy docelowej. Unikaj również określonych wyżej działań. Najlepszy sposób na komunikację z firmą, który zapewnia wysoki poziom dostarczania wiadomości . W Target Media możemy Ci pomóc m.in. dzięki zawarciu umowy z Google, Wp.pl, Onet.pl itp. Z naszą pomocą żaden Twój e-mail nie umknie odbiorcy.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

07
Mar2023

Dlaczego e-maile...

Dlaczego e-maile mogą wpadać do SPAMu?

Skuteczność kampanii e-mail za...

21
Lut2023

Organizacja kampani...

Organizacja kampani mobilnej czyli SMS i MMS w praktyce

Współcześnie skuteczny marketi...

14
Lut2023

Czym jest...

Czym jest lead scoring i jak ma się do kampanii e-mail?

Każdy potencjalny konsument ma...

11
Lut2023

Podbij serca...

Podbij serca klientów, czyli walentynkowa kampania mailingowa

Okres okołowalentynkowy często...

05
Sty2023

Jak wykorzystać...

Jak wykorzystać potencjał ukryty w kampaniach e-mail?

Kampanie e-mail są tanią, a je...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA