fbpx

Dlaczego e-maile mogą wpadać do SPAMu?

Skuteczność kampanii e-mail zależy od kilku czynników. Fakt, że korzystanie z internetu obsługuje komunikację elektroniczną, jeszcze nie oznacza, że ​​ten komunikaty są rzeczywiście przesyłane do ich świadomości. Podążaj za tym jest kierowanie treści do szczegółowej grupy docelowej. Równie często jest to folder SPAM, do którego wpada e-maile. Dlaczego tak się dzieje i czy istnieje sposób, który umożliwi tego środka?

Co sprawia, że ​​e-maile lądują w SPAMie?

Najbardziej prozaiczną blisko tego, że Twoja wiadomość wpada do SPAMu, jest działaniem odbiorcy. Jeśli ten nie jest zainteresowany treściami, które do niego dzwonisz, możesz oznaczyć je jako SPAM. W tym przypadku następny następny stanie się przez Ciebie e-mail automatycznie trafi do tego niechlubnego folderu. Do innych powodów zalicza się np. nieprawidłową identyfikacją uwierzytelnienia poczty lub współdzieleniem adresu IP.

Problem z wpadaniem wiadomości do SPAMu może też wynikać z jej charakterystycznych. Okazuje się, że to, co znajdziesz się w treści Twojego e-maila, przesądza o tym, czy zostanie na pewno za SPAM , czy nie. Mogą o tym zadecydować, takie sprawy jak m.in.:

  • zbyt mały widok treści do grafiku,
  • kontrolowanych linków,
  • zbyt duża liczba zastosowań,
  • niewłaściwa edycja tekstu (np. używanie wielu znaków interpunkcyjnych, wykrzykników, wielkich liter).

Co robić, e-maile nie wpadały do ​​folderu SMAP?

Jeśli zależy Ci na sukcesie kampanii e-mail , kieruj swoją treść do grupy docelowej. Unikaj również określonych wyżej działań. Najlepszy sposób na komunikację z firmą, który zapewnia wysoki poziom dostarczania wiadomości . W Target Media możemy Ci pomóc m.in. dzięki zawarciu umowy z Google, Wp.pl, Onet.pl itp. Z naszą pomocą żaden Twój e-mail nie umknie odbiorcy.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Gru2023

Jakie korzyści...

Jakie korzyści przyniesie zakup bazy danych b2b dla Twojej firmy?

Zakup bazy danych B2B stanowi ...

07
Sie2023

Mobilny marketing...

Mobilny marketing na smartfony - czym powinny wyróżniać się wiadomości?

W dobie dynamicznego rozwoju t...

10
Lip2023

Jakie czynniki...

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym...

05
Lip2023

Najpopularniejsze formy...

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-...

06
Cze2023

Kilka wskazówek...

Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężny...

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

kontakt@target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA