fbpx

Blog | Target Media

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Popularność kampanii e-mail nie słabnie od lat. Zainteresowanie taką formą działalności reklamowej wynika z popularności samej poczty. Trudno obecnie wskazać użytkownika internetu, który nie korzysta z internetowej skrzynki pocztowej. Coraz trudniej jednak znaleźć też osobę, która nie ma konta w mediach społecznościowych. Z tego powodu w kampaniach  social media szybko zaczęto upatrywać konkurencję dla e-mail marketingu. Jak wygląda skuteczność obu tych rozwiązań i które z nich warto wybrać?

Kampanie e-mail czy social media – które są skuteczniejsze?

Trudno znaleźć jednoznaczną odpowiedź na pytanie, czy lepiej zdecydować się na kampanie e-mail, czy social media. Wiele zależy od specyfiki biznesu, rozpoznawalności marki oraz etapu działalności. Oba rozwiązania mogą przynosić korzyści, niemniej znaczenie ma dokładne zaplanowanie działań w sieci. Wybór e-mail marketingu okazuje się korzystniejszy przede wszystkim pod względem skuteczności dotarcia do grupy docelowej. Dzięki bazom danych można precyzyjnie docierać do wielu zainteresowanych klientów. E-mail marketing zapewnia też możliwość personalizacji treści oraz jest stosunkowo tani.

Na korzyść social media marketingu przemawia z kolei globalny zasięg treści, dzięki któremu marka może uzyskać dużą rozpoznawalność. Zaletą promocji biznesu w mediach społecznościowych jest też bieżąca interakcja z użytkownikami. Za atut uznaje się także możliwość dystrybucji różnorodnych treści, w tym zdjęć czy video. Jej wadą może być jednak konieczność płacenia za reklamy. Zwłaszcza w dobie przeładowania informacyjnego często bez promocji postów trudno budować zasięgi. Z tego powodu kampanie na FB, Instagramie, LinkedIn’ie czy TikTok’u częściej traktuje się jako uzupełnienie większych działań reklamowych, a nie ich filar.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

25
Paź2022

Media społecznościowe...

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Popularność kampanii e-mail ni...

08
Wrz2022

Korzyści płynące...

Korzyści płynące z pozyskiwania zbiorów od profesjonalnych firm infobrokeringowych

Nie jest tajemnicą, że odpowie...

29
Sie2022

Jak efektywnie...

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

Usługa IVR cieszy się obecnie ...

10
Sie2022

Terytorialna czy...

Terytorialna czy branżowa? Z jakiej bazy firm warto skorzystać?

Skuteczność kampanii reklamowe...

29
Lip2022

Historia e-maila...

Historia e-maila - od rewolucji do ewolucji

Ponad połowa osób w Polsce kor...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA