Strategie pozyskiwania leadów w branży fotowoltaicznej - jak wybrać właściwą?
Tani, szybki i skuteczny – taki jest e-mail marketing, który przy niskim nakładzie finansowym i w stosunkowo krótkim czasie umożliwia komunikację z szerokim gronem odbiorców. Aby jednak był skuteczny, musi trafiać do właściwych osób. Masowa wysyłka maili na przypadkowe adresy mailowe zdecydowanie się nie sprawdzi. Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz, musisz wiedzieć, że kluczem do sukcesu jest identyfikacja grupy docelowej i skierowanie komunikacji właśnie do niej. Jak to zrobić, by wykorzystać potencjał e-mail marketingu np. w branży motoryzacyjnej? Sprawdźmy!
Jak tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe w branży motoryzacyjnej?
Już wiesz, że skuteczność e-mail marketingu jest uzależniona od personalizacji treści. Zapewne nie masz też problemu ze wskazaniem grupy docelowej w swoim biznesie. Jeżeli sprzedajesz auta sportowe, z pewnością nie skierujesz swojej oferty do przyszłych mam. Z kolei, jeśli naprawiasz turbosprężarki, będziesz chciał dotrzeć do kierowców, którzy mają swoje auta, a nie do osób, które nawet nie mają prawa jazdy. Jak znaleźć taką grupę docelową? Pomocne okażą się w tym bazy danych B2B lub B2C, którymi dysponuje m.in. firma Target Media. Bazy danych pozwalają kierować komunikację mailową do osób, które rzeczywiście mogą wykazać zainteresowanie produktem lub usługą. Dzięki temu szansa, że wiadomość dotrze do potencjalnego klienta, znacząco wzrasta.
Wybór grupy docelowej jest podstawą, ale warto pamiętać, że nie bez znaczenia są też przekazywane treści. W tym przypadku nie ma jednak uniwersalnej prawdy dotyczącej tego, jak je tworzyć. Wiele zależy od specyfiki branży i celu, jaki chcesz osiągnąć. Treści muszą być jednak na tyle interesujące, by klient poczuł się zmotywowany do odwiedzenia strony Twojej firmy. Nowi klienci muszą uświadomić sobie istnienie Twojego biznesu. Musisz więc wzbudzić ich zainteresowanie i w przejrzysty sposób zwrócić uwagę na swoją ofertę. Maile do stałych klientów powinny im z kolei przypominać o marce. Dobrze, gdy oferują korzyści. Sezonowe kody rabatowe, gratisy i darmowe konsultacje działają jak magnes, dlatego postaraj się je uwzględnić w swojej kampanii.
Masz pytania? - Jak możemy ci pomóc?
TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP,
lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich.
Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!
ADRES
ul. Cytrynowa 24
60-185 Skórzewo k/Poznania
kontakt@target-media.pl
Dział obsługi Klienta
TELEFON
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 TargetMedia | Usługi | Aktualności | Skontaktuj się z nami | Polityka prywatności