fbpx

Blog | Target Media

Święta jako idealna okazja dla kampanii mobilnych

Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów. Już na kilka tygodni przed świętami w sklepach gromadzą się tłumy osób poszukujących prezentów dla najbliższych. Ci, którzy chcą uniknąć kolejek, chętniej stawiają na zakupy online. Nie bez powodu mówi się więc, że czas przedświąteczny to idealny moment na zintensyfikowanie działań marketingowych. Za szczególnie efektywne w tym czasie uznaje się kampanie mobilne. Co je wyróżnia i dlaczego warto się na nie zdecydować właśnie przed świętami?

Świąteczne kampanie mobilne – w czym tkwi ich potencjał?

Kampanie mobilne to rodzaj działań marketingowych, w których w celu promocji produktów lub usług wykorzystuje się urządzenia mobilne, takie jak np. smartfony. W tym kontekście mowa o kampaniach SMS do firm i konsumentów lub kampaniach MMS. Ich wykorzystanie gwarantuje wysoką skuteczność, będącą wynikiem bezpośredniej komunikacji między odbiorcą a reklamodawcą. Wiadomości SMS i MMS odczytuje niemal 100% adresatów. Ryzyko pominięcia komunikatu jest zatem niewielkie. Co więcej, bezpośrednia wiadomość o charakterze perswazyjnym motywuje do impulsywnej reakcji, której wynikiem może być zakup produktu lub skorzystanie z usługi.

W okresie przedświątecznym, czyli w czasie, w którym reklamodawcy prześcigają się w walce o klientów, forma bezpośredniej komunikacji gwarantuje największe korzyści. Przede wszystkim jest sposobem na to, by wyróżnić się na tle konkurencji lub przypomnieć klientom o swoim istnieniu na rynku. Dzięki wiadomościom SMS lub MMS komunikat reklamowy nie zostanie ani zlekceważony, ani przeoczony w chaosie informacyjnym. Poza tym dzięki bazom danych spersonalizowana oferta dotrze do adresatów, którzy rzeczywiście mogą być nią zainteresowani. Ci zyskując ją, nie będą tracić czasu na poszukiwanie innych.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Sty2023

Jak wykorzystać...

Jak wykorzystać potencjał ukryty w kampaniach e-mail?

Kampanie e-mail są tanią, a je...

30
Lis2022

Święta jako...

Święta jako idealna okazja dla kampanii mobilnych

Okres przedświąteczny to czas ...

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

25
Paź2022

Media społecznościowe...

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Popularność kampanii e-mail ni...

08
Wrz2022

Korzyści płynące...

Korzyści płynące z pozyskiwania zbiorów od profesjonalnych firm infobrokeringowych

Nie jest tajemnicą, że odpowie...

29
Sie2022

Jak efektywnie...

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

Usługa IVR cieszy się obecnie ...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA