fbpx

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

Usługa IVR cieszy się obecnie ogromną popularnością. Wykorzystywana jest zarówno przez duże, jak i niewielkie przedsiębiorstwa. Sława kampanii głosowych IVR wynika przede wszystkim z szeregu udogodnień oraz możliwości, które gwarantuje. Czy wiesz, jak wdrożyć taką usługę, aby była efektywna?

Czym jest kampania głosowa IVR?

Na samym wstępie warto pokrótce wspomnieć, czym w ogóle jest IVR. Najprościej mówiąc, jest to Interactive Voice Response, czyli interaktywna zapowiedź głosowa. Należy jednak wyraźnie zaznaczyć, że może ona być wykorzystana dwojako, a mianowicie w formie:

  • interaktywnego menu głosowego obsługiwanego przez klawiaturę numeryczną telefonu, dzięki któremu dzwoniący sprawniej uzyska pomoc;
  • masowego wysyłania komunikatów głosowych poprzez połączenie telefoniczne.

To właśnie druga forma zwana jest kampanią głosową IVR. Polega ona na tym, że określony odbiorca otrzymuje bezpośrednie połączenie, w ramach którego wysłuchuje wcześniej stworzoną wiadomość głosową. Warto zaznaczyć, że grono odbiorców ustalane jest przez klienta, dzięki czemu kampania trafia do odpowiednich osób.

Jak dobrze wykorzystać potencjał kampanii głosowej IVR?

Aby kampania głosowa IVR była w pełni skuteczna i przynosiła oczekiwane rezultaty, musi być oczywiście dobrze zaplanowana. Niezwykle ważne jest, aby dobrze doprecyzować grono odbiorców. Jeżeli bowiem wiadomość będzie trafiać do nieodpowiedniej grupy docelowej, z pewnością nie okaże się efektywna.

Co istotne, równie ważna jest jakość wiadomości głosowej. Musi być ona przede wszystkim zwięzła i zachęcająca, aby odbiorca chciał wysłuchać jej do końca. W tym przypadku znaczenie ma m.in. ton wiadomości, zastosowanie języka korzyści oraz umiejętne przedstawienie danej oferty czy produktu.

Jeżeli chcesz wykorzystać kampanię głosową IVR w marketingu swojej marki, zapraszamy Cię do bezpośredniego kontaktu. Oferujemy kompleksową usługę, profesjonalne wykonanie zlecenia i indywidualne podejście.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Gru2023

Jakie korzyści...

Jakie korzyści przyniesie zakup bazy danych b2b dla Twojej firmy?

Zakup bazy danych B2B stanowi ...

07
Sie2023

Mobilny marketing...

Mobilny marketing na smartfony - czym powinny wyróżniać się wiadomości?

W dobie dynamicznego rozwoju t...

10
Lip2023

Jakie czynniki...

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym...

05
Lip2023

Najpopularniejsze formy...

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-...

06
Cze2023

Kilka wskazówek...

Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężny...

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

kontakt@target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA