fbpx

Kampanie głosowe IVR i FAX

IVR (Interactive Voice Response) to interaktywne menu głosowe, które znajduje szerokie zastosowanie w nowoczesnych kampaniach marketingowych. Indywidualnie sprecyzowana grupa osób staje się odbiorcami spersonalizowanych wiadomości głosowych VMS (Voice Mailing System). Jak to działa? Adresat otrzymuje bezpośrednie połączenie, po odebraniu którego odsłuchuje wcześniej przygotowaną wiadomość głosową. To bardzo nowoczesny i skuteczny sposób na masowe zaprezentowanie oferty Twojej firmy. Wiele przedsiębiorstw korzysta z kampanii głosowych IVR, aby przedstawić warunki najnowszych wyprzedaży lub specyfikację nowego produktu w ich ofercie.

Dlaczego kampanie głosowe IVR są skuteczne?

Co decyduje o skuteczności kampanii głosowych IVR? Ciekawość! Odbiorca wiadomości zainteresuje się indywidualnie przedstawioną ofertą, dzięki czemu będzie chciał dowiedzieć się więcej o oferowanej usłudze lub prezentowanym produkcie. Kampanie głosowe IVR wyróżniają się także ogromną uniwersalnością – praktycznie każda firma może wykorzystać to narzędzie w swojej branży.

Kiedy zdecydować się na wybór kampanii głosowych IVR i FAX?

Jeżeli pragniesz przedstawić swoją ofertę, która być może zostanie wykorzystana przez niewielką grupę osób, żywo zainteresowanych tematem lub problematyką, warto przekonać się o sile skuteczności kampanii głosowych. Tego rodzaju reklama bezpośrednio wykorzystuje aktywność potencjalnego klienta – większość osób odbiera telefon, wysłuchuje wiadomość do końca, dzięki czemu Twój produkt może trafić do świadomości wielu nabywców.

Jakie są zalety kampanii głosowych?

Kampanie głosowe IVR korzystają z usługi umożliwiającej masową wysyłkę komunikatów głosowych do indywidualnie wybranej grupy adresatów. To jedna z najskuteczniejszych metod wspierania organizowanych akcji konkursowych oraz promocyjnych. IVR to nie tylko ogromna funkcjonalność, ale także atrakcyjna i nowoczesna forma przekazu o dużej efektywności.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Gru2023

Jakie korzyści...

Jakie korzyści przyniesie zakup bazy danych b2b dla Twojej firmy?

Zakup bazy danych B2B stanowi ...

07
Sie2023

Mobilny marketing...

Mobilny marketing na smartfony - czym powinny wyróżniać się wiadomości?

W dobie dynamicznego rozwoju t...

10
Lip2023

Jakie czynniki...

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym...

05
Lip2023

Najpopularniejsze formy...

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-...

06
Cze2023

Kilka wskazówek...

Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężny...

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

kontakt@target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA