fbpx

Kampanie głosowe IVR i FAX

IVR (Interactive Voice Response) to interaktywne menu głosowe, które znajduje szerokie zastosowanie w nowoczesnych kampaniach marketingowych. Indywidualnie sprecyzowana grupa osób staje się odbiorcami spersonalizowanych wiadomości głosowych VMS (Voice Mailing System). Jak to działa? Adresat otrzymuje bezpośrednie połączenie, po odebraniu którego odsłuchuje wcześniej przygotowaną wiadomość głosową. To bardzo nowoczesny i skuteczny sposób na masowe zaprezentowanie oferty Twojej firmy. Wiele przedsiębiorstw korzysta z kampanii głosowych IVR, aby przedstawić warunki najnowszych wyprzedaży lub specyfikację nowego produktu w ich ofercie.

Dlaczego kampanie głosowe IVR są skuteczne?

Co decyduje o skuteczności kampanii głosowych IVR? Ciekawość! Odbiorca wiadomości zainteresuje się indywidualnie przedstawioną ofertą, dzięki czemu będzie chciał dowiedzieć się więcej o oferowanej usłudze lub prezentowanym produkcie. Kampanie głosowe IVR wyróżniają się także ogromną uniwersalnością – praktycznie każda firma może wykorzystać to narzędzie w swojej branży.

Kiedy zdecydować się na wybór kampanii głosowych IVR i FAX?

Jeżeli pragniesz przedstawić swoją ofertę, która być może zostanie wykorzystana przez niewielką grupę osób, żywo zainteresowanych tematem lub problematyką, warto przekonać się o sile skuteczności kampanii głosowych. Tego rodzaju reklama bezpośrednio wykorzystuje aktywność potencjalnego klienta – większość osób odbiera telefon, wysłuchuje wiadomość do końca, dzięki czemu Twój produkt może trafić do świadomości wielu nabywców.

Jakie są zalety kampanii głosowych?

Kampanie głosowe IVR korzystają z usługi umożliwiającej masową wysyłkę komunikatów głosowych do indywidualnie wybranej grupy adresatów. To jedna z najskuteczniejszych metod wspierania organizowanych akcji konkursowych oraz promocyjnych. IVR to nie tylko ogromna funkcjonalność, ale także atrakcyjna i nowoczesna forma przekazu o dużej efektywności.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

25
Paź2022

Media społecznościowe...

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Popularność kampanii e-mail ni...

08
Wrz2022

Korzyści płynące...

Korzyści płynące z pozyskiwania zbiorów od profesjonalnych firm infobrokeringowych

Nie jest tajemnicą, że odpowie...

29
Sie2022

Jak efektywnie...

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

Usługa IVR cieszy się obecnie ...

10
Sie2022

Terytorialna czy...

Terytorialna czy branżowa? Z jakiej bazy firm warto skorzystać?

Skuteczność kampanii reklamowe...

29
Lip2022

Historia e-maila...

Historia e-maila - od rewolucji do ewolucji

Ponad połowa osób w Polsce kor...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA