fbpx

Blog | Target Media

Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

Do kluczowych zadań działu marketingu należy pozyskiwanie nowych klientów i choć współczesna, wciąż rozwijająca się wiedza na temat schematów promocyjnych dostarcza narzędzi do wielu różnych przedsięwzięć marketingowych, to te nie najnowsze rozwiązania wciąż pozostają w grupie najefektywniejszych. Bezpośredni kontakt z grupą konsumencką pozwala na zbudowanie tymczasowej relacji między klientem, a przedstawicielem firmy w relatywnie krótkim czasie. Za informacje niezbędne do nawiązania takiego kontaktu odpowiadają bazy danych oferowane przez administratorów takich właśnie danych - firmy będące właścicielami informacji kontaktowych. Oferują one bazy danych B2B (business to business) oraz B2C (business to consumer). Bazy danych B2B zawierają szereg informacji o firmie, pozwalające na skontaktowanie się z jej przedstawicielem i przedstawienie oferty biznesowej. 

Informacje, jakie można znaleźć w bazach danych B2B

Bazy danych B2B dostarczają kompleksowych informacji o firmie, lecz tylko takich, które faktycznie są potrzebne do celów marketingowych. Dodatkowo odciążają nabywcę informacji od wszelkich formalności związanych z RODO. Informacje zawarte w bazie pochodzą ze źródeł, które uprzednio zatroszczyły się o kwestie zgód i klauzuli, a dane te przekazane zostały dobrowolnie. Jest to szczególnie ważne w świetle ochrony danych, jakie zapewnia konsumentom wspomniane już RODO. 

W bazach B2B można znaleźć następujące informacje:

  • Dane adresowe firmy;
  • Branża i kategoria działalności;
  • Forma prawna;
  • Dane kontaktowe: e-mail, telefon;
  • Bezpośredni kontakt do osób reprezentujących;
  • Informacja o tym, kto zajmuje niektóre konkretne stanowiska;
  • Strona internetowa oraz linki social mediów;
  • Opinie klientów;
  • Informacje finansowe: kapitał zakładowy, wysokość obrotów, ewentualne zadłużenie, rachunek bankowy oraz informacje o ewentualnych dotacjach;

Co ważne, nabywając bazy danych B2B od zaufanej, profesjonalnej firmy można mieć pewność, że dane kontaktowe są zaktualizowane, a ich nabycie legalne. Dzięki bazom danych zaś można w szybki sposób wyselekcjonować potencjalnych klientów i współprace.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

04
Gru2021

Jakie informacje...

Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

Do kluczowych zadań działu mar...

08
Lis2021

Jaki potencjał...

Jaki potencjał biznesowy mają zagraniczne bazy danych?

Każdy przedsiębiorca z czasem ...

25
Paź2021

Kampanie mobilne...

Kampanie mobilne jako idealna metoda reklamy dla promocji ograniczonych czasowo

Sprawny marketing, szczególnie...

06
Wrz2021

8 korzyści...

8 korzyści z wyboru e-mail marketingu przez małe firmy

E-mail marketing jest jednym z...

16
Sie2021

Jak pozyskać...

Jak pozyskać klientów zainteresowanych instalacją fotowoltaiki?

Określenie grupy docelowej i s...

14
Lip2021

E-mail marketing...

E-mail marketing a zmiany przyzwyczajeń zakupowych wywołane pandemią COVID-19

Pandemia COVID-19 wywróciła do...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA