fbpx

Blog | Target Media

Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

Do kluczowych zadań działu marketingu należy pozyskiwanie nowych klientów i choć współczesna, wciąż rozwijająca się wiedza na temat schematów promocyjnych dostarcza narzędzi do wielu różnych przedsięwzięć marketingowych, to te nie najnowsze rozwiązania wciąż pozostają w grupie najefektywniejszych. Bezpośredni kontakt z grupą konsumencką pozwala na zbudowanie tymczasowej relacji między klientem, a przedstawicielem firmy w relatywnie krótkim czasie. Za informacje niezbędne do nawiązania takiego kontaktu odpowiadają bazy danych oferowane przez administratorów takich właśnie danych - firmy będące właścicielami informacji kontaktowych. Oferują one bazy danych B2B (business to business) oraz B2C (business to consumer). Bazy danych B2B zawierają szereg informacji o firmie, pozwalające na skontaktowanie się z jej przedstawicielem i przedstawienie oferty biznesowej. 

Informacje, jakie można znaleźć w bazach danych B2B

Bazy danych B2B dostarczają kompleksowych informacji o firmie, lecz tylko takich, które faktycznie są potrzebne do celów marketingowych. Dodatkowo odciążają nabywcę informacji od wszelkich formalności związanych z RODO. Informacje zawarte w bazie pochodzą ze źródeł, które uprzednio zatroszczyły się o kwestie zgód i klauzuli, a dane te przekazane zostały dobrowolnie. Jest to szczególnie ważne w świetle ochrony danych, jakie zapewnia konsumentom wspomniane już RODO. 

W bazach B2B można znaleźć następujące informacje:

  • Dane adresowe firmy;
  • Branża i kategoria działalności;
  • Forma prawna;
  • Dane kontaktowe: e-mail, telefon;
  • Bezpośredni kontakt do osób reprezentujących;
  • Informacja o tym, kto zajmuje niektóre konkretne stanowiska;
  • Strona internetowa oraz linki social mediów;
  • Opinie klientów;
  • Informacje finansowe: kapitał zakładowy, wysokość obrotów, ewentualne zadłużenie, rachunek bankowy oraz informacje o ewentualnych dotacjach;

Co ważne, nabywając bazy danych B2B od zaufanej, profesjonalnej firmy można mieć pewność, że dane kontaktowe są zaktualizowane, a ich nabycie legalne. Dzięki bazom danych zaś można w szybki sposób wyselekcjonować potencjalnych klientów i współprace.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

25
Paź2022

Media społecznościowe...

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Popularność kampanii e-mail ni...

08
Wrz2022

Korzyści płynące...

Korzyści płynące z pozyskiwania zbiorów od profesjonalnych firm infobrokeringowych

Nie jest tajemnicą, że odpowie...

29
Sie2022

Jak efektywnie...

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

Usługa IVR cieszy się obecnie ...

10
Sie2022

Terytorialna czy...

Terytorialna czy branżowa? Z jakiej bazy firm warto skorzystać?

Skuteczność kampanii reklamowe...

29
Lip2022

Historia e-maila...

Historia e-maila - od rewolucji do ewolucji

Ponad połowa osób w Polsce kor...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA