fbpx

Blog | Target Media

Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

Do kluczowych zadań działu marketingu należy pozyskiwanie nowych klientów i choć współczesna, wciąż rozwijająca się wiedza na temat schematów promocyjnych dostarcza narzędzi do wielu różnych przedsięwzięć marketingowych, to te nie najnowsze rozwiązania wciąż pozostają w grupie najefektywniejszych. Bezpośredni kontakt z grupą konsumencką pozwala na zbudowanie tymczasowej relacji między klientem, a przedstawicielem firmy w relatywnie krótkim czasie. Za informacje niezbędne do nawiązania takiego kontaktu odpowiadają bazy danych oferowane przez administratorów takich właśnie danych - firmy będące właścicielami informacji kontaktowych. Oferują one bazy danych B2B (business to business) oraz B2C (business to consumer). Bazy danych B2B zawierają szereg informacji o firmie, pozwalające na skontaktowanie się z jej przedstawicielem i przedstawienie oferty biznesowej. 

Informacje, jakie można znaleźć w bazach danych B2B

Bazy danych B2B dostarczają kompleksowych informacji o firmie, lecz tylko takich, które faktycznie są potrzebne do celów marketingowych. Dodatkowo odciążają nabywcę informacji od wszelkich formalności związanych z RODO. Informacje zawarte w bazie pochodzą ze źródeł, które uprzednio zatroszczyły się o kwestie zgód i klauzuli, a dane te przekazane zostały dobrowolnie. Jest to szczególnie ważne w świetle ochrony danych, jakie zapewnia konsumentom wspomniane już RODO. 

W bazach B2B można znaleźć następujące informacje:

  • Dane adresowe firmy;
  • Branża i kategoria działalności;
  • Forma prawna;
  • Dane kontaktowe: e-mail, telefon;
  • Bezpośredni kontakt do osób reprezentujących;
  • Informacja o tym, kto zajmuje niektóre konkretne stanowiska;
  • Strona internetowa oraz linki social mediów;
  • Opinie klientów;
  • Informacje finansowe: kapitał zakładowy, wysokość obrotów, ewentualne zadłużenie, rachunek bankowy oraz informacje o ewentualnych dotacjach;

Co ważne, nabywając bazy danych B2B od zaufanej, profesjonalnej firmy można mieć pewność, że dane kontaktowe są zaktualizowane, a ich nabycie legalne. Dzięki bazom danych zaś można w szybki sposób wyselekcjonować potencjalnych klientów i współprace.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

18
Maj2022

Kampanie e-mail...

Kampanie e-mail jako idealny sposób na przypomnienie o Dniu Ojca

Natłok codziennych obowiązków ...

16
Maj2022

Wykorzystanie social...

Wykorzystanie social mediów do promocji fotowoltaiki

Zgodnie z danymi opublikowanym...

19
Kwi2022

Graficzny czy...

Graficzny czy tekstowy - na jaki szablon mailingowy warto postawić?

Planujesz zainwestować w kampa...

08
Kwi2022

Co warto...

Co warto zrobić, aby sklep internetowy zaczął sprzedawać więcej?

Sukces każdej firmy w dużej mi...

18
Mar2022

Nie tylko...

Nie tylko newsletter, czyli jakie wiadomości warto wysyłać klientom?

Kampanie marketingowe prowadzo...

28
Sty2022

O czym...

O czym warto pamiętać podczas planowania działalności związanej z fotowoltaiką?

Rozwiązania fotowoltaiczne cie...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA