fbpx

Kampanie mobilne jako idealna metoda reklamy dla promocji ograniczonych czasowo

Sprawny marketing, szczególnie w dzisiejszych czasach jest filarem sukcesu w biznesie. W natłoku informacyjnym, który kształtuje naszą rzeczywistość trudno niekiedy o efektywne dotarcie ze swoją akcją promocyjną do klientów. Zdarza się bowiem, że ilość reklam jest tak przytłaczająca, że naturalnie przestaje się zwracać uwagę na treści, próbujące do nas dotrzeć. Jak więc dotrzeć do docelowej grupy konsumenckiej w sposób możliwie najbardziej efektywny, wykorzystując reakcję ad hoc? Naprzeciw temu wychodzi szeroko pojęty marketing mobilny, w skład którego wchodzą wszelkie kampanie mobilne.

Takie kampanie to np.:

  • wiadomości tekstowe na numer telefonu, SMS/MMS;
  • treści graficzne, wyskakujące podczas przeglądanie stron internetowych. Tzw. mobiboard to plansze interaktywne, reagujące na aktywność użytkownika smartfona, to np. reklamy rozsuwające się wraz z przesuwaniem palcem w dół artykuły;
  • zaplanowany mailing do klientów, wyrażających zgodę na przesyłanie treści marketingowych;
  • wykorzystanie geolokalizacji do sprawnego pozycjonowania klientów, znajdujących się w pobliżu firmy.

Kampanie mobilne doskonale sprawdzają się przy reklamach ofert limitowanych

Kampanie mailingowe czy SMS doskonale absorbują uwagę potencjalnych klientów, wywierając poczucie zaangażowania jednostkowego. Otrzymując wiadomość na skrzynkę czy numer telefonu, którym się posługują czują, że treść tejże informacji miała dotrzeć właśnie do nich. Taką formę promocji trudno zignorować dodatkowo przez aspekt zapisywania dostarczonych wiadomości czy to w telefonie, czy na poczcie internetowej. Reklamy interaktywne zaś, dzięki temu że reagują na zachowania użytkownika podświadomie angażują jego uwagę. Tym samym, zostaje on zachęcony do zapoznania się z treścią planszy promocyjnej. Kluczowe w kampaniach czasowych jest dotarcie do klientów możliwie najszybciej; by zachęcić ich nagle i skutecznie. Kampanie mobilne są skoncentrowane na jednostce i angażujące, dzięki czemu łatwo zapadają w pamięć i nie umykają wśród wielu innych reklam. 

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Gru2023

Jakie korzyści...

Jakie korzyści przyniesie zakup bazy danych b2b dla Twojej firmy?

Zakup bazy danych B2B stanowi ...

07
Sie2023

Mobilny marketing...

Mobilny marketing na smartfony - czym powinny wyróżniać się wiadomości?

W dobie dynamicznego rozwoju t...

10
Lip2023

Jakie czynniki...

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym...

05
Lip2023

Najpopularniejsze formy...

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-...

06
Cze2023

Kilka wskazówek...

Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężny...

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

kontakt@target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA