Kampanie mobilne jako idealna metoda reklamy dla promocji ograniczonych czasowo

Sprawny marketing, szczególnie w dzisiejszych czasach jest filarem sukcesu w biznesie. W natłoku informacyjnym, który kształtuje naszą rzeczywistość trudno niekiedy o efektywne dotarcie ze swoją akcją promocyjną do klientów. Zdarza się bowiem, że ilość reklam jest tak przytłaczająca, że naturalnie przestaje się zwracać uwagę na treści, próbujące do nas dotrzeć. Jak więc dotrzeć do docelowej grupy konsumenckiej w sposób możliwie najbardziej efektywny, wykorzystując reakcję ad hoc? Naprzeciw temu wychodzi szeroko pojęty marketing mobilny, w skład którego wchodzą wszelkie kampanie mobilne.

Takie kampanie to np.:

  • wiadomości tekstowe na numer telefonu, SMS/MMS;
  • treści graficzne, wyskakujące podczas przeglądanie stron internetowych. Tzw. mobiboard to plansze interaktywne, reagujące na aktywność użytkownika smartfona, to np. reklamy rozsuwające się wraz z przesuwaniem palcem w dół artykuły;
  • zaplanowany mailing do klientów, wyrażających zgodę na przesyłanie treści marketingowych;
  • wykorzystanie geolokalizacji do sprawnego pozycjonowania klientów, znajdujących się w pobliżu firmy.

Kampanie mobilne doskonale sprawdzają się przy reklamach ofert limitowanych

Kampanie mailingowe czy SMS doskonale absorbują uwagę potencjalnych klientów, wywierając poczucie zaangażowania jednostkowego. Otrzymując wiadomość na skrzynkę czy numer telefonu, którym się posługują czują, że treść tejże informacji miała dotrzeć właśnie do nich. Taką formę promocji trudno zignorować dodatkowo przez aspekt zapisywania dostarczonych wiadomości czy to w telefonie, czy na poczcie internetowej. Reklamy interaktywne zaś, dzięki temu że reagują na zachowania użytkownika podświadomie angażują jego uwagę. Tym samym, zostaje on zachęcony do zapoznania się z treścią planszy promocyjnej. Kluczowe w kampaniach czasowych jest dotarcie do klientów możliwie najszybciej; by zachęcić ich nagle i skutecznie. Kampanie mobilne są skoncentrowane na jednostce i angażujące, dzięki czemu łatwo zapadają w pamięć i nie umykają wśród wielu innych reklam. 

Masz pytania? - Jak możemy ci pomóc?

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP,
lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich.
Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

ADRES

ul. Cytrynowa 24
60-185 Skórzewo k/Poznania

EMAIL

kontakt@target-media.pl
Dział obsługi Klienta

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 TargetMedia | Usługi | Aktualności | Skontaktuj się z nami | Polityka prywatności