fbpx

Blog | Target Media

Kampanie mobilne jako idealna metoda reklamy dla promocji ograniczonych czasowo

Sprawny marketing, szczególnie w dzisiejszych czasach jest filarem sukcesu w biznesie. W natłoku informacyjnym, który kształtuje naszą rzeczywistość trudno niekiedy o efektywne dotarcie ze swoją akcją promocyjną do klientów. Zdarza się bowiem, że ilość reklam jest tak przytłaczająca, że naturalnie przestaje się zwracać uwagę na treści, próbujące do nas dotrzeć. Jak więc dotrzeć do docelowej grupy konsumenckiej w sposób możliwie najbardziej efektywny, wykorzystując reakcję ad hoc? Naprzeciw temu wychodzi szeroko pojęty marketing mobilny, w skład którego wchodzą wszelkie kampanie mobilne.

Takie kampanie to np.:

  • wiadomości tekstowe na numer telefonu, SMS/MMS;
  • treści graficzne, wyskakujące podczas przeglądanie stron internetowych. Tzw. mobiboard to plansze interaktywne, reagujące na aktywność użytkownika smartfona, to np. reklamy rozsuwające się wraz z przesuwaniem palcem w dół artykuły;
  • zaplanowany mailing do klientów, wyrażających zgodę na przesyłanie treści marketingowych;
  • wykorzystanie geolokalizacji do sprawnego pozycjonowania klientów, znajdujących się w pobliżu firmy.

Kampanie mobilne doskonale sprawdzają się przy reklamach ofert limitowanych

Kampanie mailingowe czy SMS doskonale absorbują uwagę potencjalnych klientów, wywierając poczucie zaangażowania jednostkowego. Otrzymując wiadomość na skrzynkę czy numer telefonu, którym się posługują czują, że treść tejże informacji miała dotrzeć właśnie do nich. Taką formę promocji trudno zignorować dodatkowo przez aspekt zapisywania dostarczonych wiadomości czy to w telefonie, czy na poczcie internetowej. Reklamy interaktywne zaś, dzięki temu że reagują na zachowania użytkownika podświadomie angażują jego uwagę. Tym samym, zostaje on zachęcony do zapoznania się z treścią planszy promocyjnej. Kluczowe w kampaniach czasowych jest dotarcie do klientów możliwie najszybciej; by zachęcić ich nagle i skutecznie. Kampanie mobilne są skoncentrowane na jednostce i angażujące, dzięki czemu łatwo zapadają w pamięć i nie umykają wśród wielu innych reklam. 

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

04
Gru2021

Jakie informacje...

Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

Do kluczowych zadań działu mar...

08
Lis2021

Jaki potencjał...

Jaki potencjał biznesowy mają zagraniczne bazy danych?

Każdy przedsiębiorca z czasem ...

25
Paź2021

Kampanie mobilne...

Kampanie mobilne jako idealna metoda reklamy dla promocji ograniczonych czasowo

Sprawny marketing, szczególnie...

06
Wrz2021

8 korzyści...

8 korzyści z wyboru e-mail marketingu przez małe firmy

E-mail marketing jest jednym z...

16
Sie2021

Jak pozyskać...

Jak pozyskać klientów zainteresowanych instalacją fotowoltaiki?

Określenie grupy docelowej i s...

14
Lip2021

E-mail marketing...

E-mail marketing a zmiany przyzwyczajeń zakupowych wywołane pandemią COVID-19

Pandemia COVID-19 wywróciła do...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA