fbpx

8 korzyści z wyboru e-mail marketingu przez małe firmy

E-mail marketing jest jednym z najbardziej popularnych i skutecznych rodzajów marketingu. Na jego wykorzystanie decydują się nie tylko duże firmy, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa. Zastosowanie tego rodzaju marketingu posiada wiele zalet, i przynosi ogrom korzyści dla firm, które z niego korzystają. Nie sposób wymienić wszystkich jego zalet, ale z pewnością wspomnieć o tych najważniejszych.

Jakie jest 8 głównych korzyści dla małych firm wynikających z e-mail marketingu?

Pierwszą korzyścią wykorzystania tej ścieżki promocji jest możliwość pokazania naszej firmy i zdobycia klientów. Dzięki e-mailom klient może zapoznać się z nami i naszą ofertą, zwłaszcza jeżeli prowadzimy małą firmę czy dopiero wchodzimy na rynek. Kolejną ogromną zaletą jest nie nachalność marketingu e-mailingowego. Klient odbierając e-mail może zapoznać się z nim w dogodnym dla niego czasie, bez presji, dzięki czemu jest większe prawdopodobieństwo, że skorzysta z naszej oferty.

Trzecią korzyścią, którą przynosi marketing e-mailingowy jest pozyskiwanie klientów niskim kosztem i dużym nakładem. Wysłanie wiadomości e-mail generuje minimalne koszty, a wiadomości mogą dotrzeć do potencjalnych klientów nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Następną korzyścią wynikającą z marketingu e-mailingowego jest szybkość realizacji wysyłki. Wysyłając wiadomość, mamy pewność że dotrze do potencjalnego klienta w kilka minut. Jest to szczególnie ważne, zwłaszcza jeżeli  na rynku występuje konkurencja i zdobywanie klientów jest priorytetem.

Piątą zaletą kampanii e-mail wysoka skuteczność. Wykorzystując odpowiednią strategię marketingową i kampanię e-mail mamy gwarancję sukcesu. Następną korzyścią ze stosowania marketingu e-mailingowego jest możliwość personalizacji i budowania relacji z klientami. Takie działania są możliwe również dzięki bazom kontaktów. Klient otrzymujący email zaadresowany do niego, i odnoszący się w treści do jego osoby zdecydowanie częściej decyduje się na skorzystanie z oferty.

Siódma korzyść odnosi się do automatyzacji wysyłania wiadomości. Skorzystanie z tego rodzaju marketingu nie wymaga od nas ogromnej ilości czasu, wszystkie procesy można w pełni zautomatyzować. Ostatnią korzyścią, jest możliwość skalowania i mierzenia zasięgów. Dzięki temu marketingowcy doskonale wiedzą jakie kroki należy podjąć, aby firma mogła dalej prężnie działać i się rozwijać.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Gru2023

Jakie korzyści...

Jakie korzyści przyniesie zakup bazy danych b2b dla Twojej firmy?

Zakup bazy danych B2B stanowi ...

07
Sie2023

Mobilny marketing...

Mobilny marketing na smartfony - czym powinny wyróżniać się wiadomości?

W dobie dynamicznego rozwoju t...

10
Lip2023

Jakie czynniki...

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym...

05
Lip2023

Najpopularniejsze formy...

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-...

06
Cze2023

Kilka wskazówek...

Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężny...

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

kontakt@target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA