8 korzyści z wyboru e-mail marketingu przez małe firmy

E-mail marketing jest jednym z najbardziej popularnych i skutecznych rodzajów marketingu. Na jego wykorzystanie decydują się nie tylko duże firmy, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa. Zastosowanie tego rodzaju marketingu posiada wiele zalet, i przynosi ogrom korzyści dla firm, które z niego korzystają. Nie sposób wymienić wszystkich jego zalet, ale z pewnością wspomnieć o tych najważniejszych.

Jakie jest 8 głównych korzyści dla małych firm wynikających z e-mail marketingu?

Pierwszą korzyścią wykorzystania tej ścieżki promocji jest możliwość pokazania naszej firmy i zdobycia klientów. Dzięki e-mailom klient może zapoznać się z nami i naszą ofertą, zwłaszcza jeżeli prowadzimy małą firmę czy dopiero wchodzimy na rynek. Kolejną ogromną zaletą jest nie nachalność marketingu e-mailingowego. Klient odbierając e-mail może zapoznać się z nim w dogodnym dla niego czasie, bez presji, dzięki czemu jest większe prawdopodobieństwo, że skorzysta z naszej oferty.

Trzecią korzyścią, którą przynosi marketing e-mailingowy jest pozyskiwanie klientów niskim kosztem i dużym nakładem. Wysłanie wiadomości e-mail generuje minimalne koszty, a wiadomości mogą dotrzeć do potencjalnych klientów nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Następną korzyścią wynikającą z marketingu e-mailingowego jest szybkość realizacji wysyłki. Wysyłając wiadomość, mamy pewność że dotrze do potencjalnego klienta w kilka minut. Jest to szczególnie ważne, zwłaszcza jeżeli  na rynku występuje konkurencja i zdobywanie klientów jest priorytetem.

Piątą zaletą kampanii e-mail wysoka skuteczność. Wykorzystując odpowiednią strategię marketingową i kampanię e-mail mamy gwarancję sukcesu. Następną korzyścią ze stosowania marketingu e-mailingowego jest możliwość personalizacji i budowania relacji z klientami. Takie działania są możliwe również dzięki bazom kontaktów. Klient otrzymujący email zaadresowany do niego, i odnoszący się w treści do jego osoby zdecydowanie częściej decyduje się na skorzystanie z oferty.

Siódma korzyść odnosi się do automatyzacji wysyłania wiadomości. Skorzystanie z tego rodzaju marketingu nie wymaga od nas ogromnej ilości czasu, wszystkie procesy można w pełni zautomatyzować. Ostatnią korzyścią, jest możliwość skalowania i mierzenia zasięgów. Dzięki temu marketingowcy doskonale wiedzą jakie kroki należy podjąć, aby firma mogła dalej prężnie działać i się rozwijać.

Masz pytania? - Jak możemy ci pomóc?

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP,
lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich.
Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

PIN

ADRES

ul. Cytrynowa 24
60-185 Skórzewo k/Poznania

EMAIL

EMAIL

kontakt@target-media.pl
Dział obsługi Klienta

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 TargetMedia | Usługi | Aktualności | Skontaktuj się z nami | Polityka prywatności