fbpx

Blog | Target Media

E-mail marketing a zmiany przyzwyczajeń zakupowych wywołane pandemią COVID-19

Pandemia COVID-19 wywróciła do góry nogami wiele aspektów codziennego życia. Znacząco wpłynęła między innymi na przyzwyczajenia zakupowe konsumentów. Powtarzające się lockdowny, ograniczenia i ryzyko zakażenia skłoniły ludzi do zmian w kwestii kupowania produktów oraz wygenerowały nowe potrzeby. Przedsiębiorcy, którzy są w stanie szybko i sprawnie dostosować się do zmian, nie tracą na pandemii, a często wręcz na niej zyskują. Jak oni to robią? Co Ty możesz zrobić, by być jednym z nich? Przeczytaj, co zmieniło się w handlu przez ostatni rok i jakie ma to znaczenie z punktu widzenia e-commerce.

 

Najważniejsze zmiany w zachowaniach konsumentów

Najbardziej zauważalnym trendem jest przejście na zakupy internetowe. Zarówno sprzedawcy, jak i konsumenci zdecydowanie postawili na sklepy online. Bazy danych klientów korzystających z zakupów w sieci urosły o kilkadziesiąt procent. Wiele firm, które dotąd zajmowały się wyłącznie sprzedażą bezpośrednią, zaczęło sprzedawać swoje towary za pośrednictwem internetu. Pandemia sprawiła, że klienci chętniej zamawiają ubrania, książki i artykuły gospodarstwa domowego, ale przekonali się także do zlecania zakupów spożywczych w lokalnych sklepach z dostawą do domu.
Ale to nie wszystko. Także branża usług w dużej mierze przeniosła się do sieci. Okazało się, że nie trzeba fizycznie uczęszczać na zajęcia i kursy, a większość spotkań można odbywać na czatach i platformach video. Technologicznie było to możliwe już od dawna, ale dopiero wybuch pandemii zachęcił klientów do masowego korzystania z usług online.

Co na to e-mail marketing?

Kampanie e-mail siłą rzeczy muszą być dostosowane do nowych czasów. Przede wszystkim dotyczy to poszerzenia asortymentu lub zakresu usług dostępnych online i poinformowania o tym swojej bazy klientów. A jeśli już mowa o klientach – trzeba pamiętać, że teraz jest ich znacznie więcej niż przed rokiem. To sprawia, że chcąc nadążyć za zmianami i jeszcze na nich zyskać, trzeba poszerzyć swoje bazy konsumenckie i kierować kampanie mailingowe do zaktualizowanego grona odbiorców. W Target Media mamy do dyspozycji w pełni aktualne, obszerne bazy osób prywatnych i firm, z których starannie wybieramy grupę docelową dla kampanii e-mail naszych kontrahentów. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu bazy danych Twoich potencjalnych nowych klientów!

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

04
Gru2021

Jakie informacje...

Jakie informacje można znaleźć w bazach danych B2B?

Do kluczowych zadań działu mar...

08
Lis2021

Jaki potencjał...

Jaki potencjał biznesowy mają zagraniczne bazy danych?

Każdy przedsiębiorca z czasem ...

25
Paź2021

Kampanie mobilne...

Kampanie mobilne jako idealna metoda reklamy dla promocji ograniczonych czasowo

Sprawny marketing, szczególnie...

06
Wrz2021

8 korzyści...

8 korzyści z wyboru e-mail marketingu przez małe firmy

E-mail marketing jest jednym z...

16
Sie2021

Jak pozyskać...

Jak pozyskać klientów zainteresowanych instalacją fotowoltaiki?

Określenie grupy docelowej i s...

14
Lip2021

E-mail marketing...

E-mail marketing a zmiany przyzwyczajeń zakupowych wywołane pandemią COVID-19

Pandemia COVID-19 wywróciła do...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA