E-mail marketing a zmiany przyzwyczajeń zakupowych wywołane pandemią COVID-19

Pandemia COVID-19 wywróciła do góry nogami wiele aspektów codziennego życia. Znacząco wpłynęła między innymi na przyzwyczajenia zakupowe konsumentów. Powtarzające się lockdowny, ograniczenia i ryzyko zakażenia skłoniły ludzi do zmian w kwestii kupowania produktów oraz wygenerowały nowe potrzeby. Przedsiębiorcy, którzy są w stanie szybko i sprawnie dostosować się do zmian, nie tracą na pandemii, a często wręcz na niej zyskują. Jak oni to robią? Co Ty możesz zrobić, by być jednym z nich? Przeczytaj, co zmieniło się w handlu przez ostatni rok i jakie ma to znaczenie z punktu widzenia e-commerce.

Najważniejsze zmiany w zachowaniach konsumentów

Najbardziej zauważalnym trendem jest przejście na zakupy internetowe. Zarówno sprzedawcy, jak i konsumenci zdecydowanie postawili na sklepy online. Bazy danych klientów korzystających z zakupów w sieci urosły o kilkadziesiąt procent. Wiele firm, które dotąd zajmowały się wyłącznie sprzedażą bezpośrednią, zaczęło sprzedawać swoje towary za pośrednictwem internetu. Pandemia sprawiła, że klienci chętniej zamawiają ubrania, książki i artykuły gospodarstwa domowego, ale przekonali się także do zlecania zakupów spożywczych w lokalnych sklepach z dostawą do domu.
Ale to nie wszystko. Także branża usług w dużej mierze przeniosła się do sieci. Okazało się, że nie trzeba fizycznie uczęszczać na zajęcia i kursy, a większość spotkań można odbywać na czatach i platformach video. Technologicznie było to możliwe już od dawna, ale dopiero wybuch pandemii zachęcił klientów do masowego korzystania z usług online.

Co na to e-mail marketing?

Kampanie e-mail siłą rzeczy muszą być dostosowane do nowych czasów. Przede wszystkim dotyczy to poszerzenia asortymentu lub zakresu usług dostępnych online i poinformowania o tym swojej bazy klientów. A jeśli już mowa o klientach – trzeba pamiętać, że teraz jest ich znacznie więcej niż przed rokiem. To sprawia, że chcąc nadążyć za zmianami i jeszcze na nich zyskać, trzeba poszerzyć swoje bazy konsumenckie i kierować kampanie mailingowe do zaktualizowanego grona odbiorców. W Target Media mamy do dyspozycji w pełni aktualne, obszerne bazy osób prywatnych i firm, z których starannie wybieramy grupę docelową dla kampanii e-mail naszych kontrahentów. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu bazy danych Twoich potencjalnych nowych klientów!

Masz pytania? - Jak możemy ci pomóc?

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP,
lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich.
Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

PIN

ADRES

ul. Cytrynowa 24
60-185 Skórzewo k/Poznania

EMAIL

EMAIL

kontakt@target-media.pl
Dział obsługi Klienta

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 TargetMedia | Usługi | Aktualności | Skontaktuj się z nami | Polityka prywatności