fbpx

E-mail marketing a zmiany przyzwyczajeń zakupowych wywołane pandemią COVID-19

Pandemia COVID-19 wywróciła do góry nogami wiele aspektów codziennego życia. Znacząco wpłynęła między innymi na przyzwyczajenia zakupowe konsumentów. Powtarzające się lockdowny, ograniczenia i ryzyko zakażenia skłoniły ludzi do zmian w kwestii kupowania produktów oraz wygenerowały nowe potrzeby. Przedsiębiorcy, którzy są w stanie szybko i sprawnie dostosować się do zmian, nie tracą na pandemii, a często wręcz na niej zyskują. Jak oni to robią? Co Ty możesz zrobić, by być jednym z nich? Przeczytaj, co zmieniło się w handlu przez ostatni rok i jakie ma to znaczenie z punktu widzenia e-commerce.

 

Najważniejsze zmiany w zachowaniach konsumentów

Najbardziej zauważalnym trendem jest przejście na zakupy internetowe. Zarówno sprzedawcy, jak i konsumenci zdecydowanie postawili na sklepy online. Bazy danych klientów korzystających z zakupów w sieci urosły o kilkadziesiąt procent. Wiele firm, które dotąd zajmowały się wyłącznie sprzedażą bezpośrednią, zaczęło sprzedawać swoje towary za pośrednictwem internetu. Pandemia sprawiła, że klienci chętniej zamawiają ubrania, książki i artykuły gospodarstwa domowego, ale przekonali się także do zlecania zakupów spożywczych w lokalnych sklepach z dostawą do domu.
Ale to nie wszystko. Także branża usług w dużej mierze przeniosła się do sieci. Okazało się, że nie trzeba fizycznie uczęszczać na zajęcia i kursy, a większość spotkań można odbywać na czatach i platformach video. Technologicznie było to możliwe już od dawna, ale dopiero wybuch pandemii zachęcił klientów do masowego korzystania z usług online.

Co na to e-mail marketing?

Kampanie e-mail siłą rzeczy muszą być dostosowane do nowych czasów. Przede wszystkim dotyczy to poszerzenia asortymentu lub zakresu usług dostępnych online i poinformowania o tym swojej bazy klientów. A jeśli już mowa o klientach – trzeba pamiętać, że teraz jest ich znacznie więcej niż przed rokiem. To sprawia, że chcąc nadążyć za zmianami i jeszcze na nich zyskać, trzeba poszerzyć swoje bazy konsumenckie i kierować kampanie mailingowe do zaktualizowanego grona odbiorców. W Target Media mamy do dyspozycji w pełni aktualne, obszerne bazy osób prywatnych i firm, z których starannie wybieramy grupę docelową dla kampanii e-mail naszych kontrahentów. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu bazy danych Twoich potencjalnych nowych klientów!

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Gru2023

Jakie korzyści...

Jakie korzyści przyniesie zakup bazy danych b2b dla Twojej firmy?

Zakup bazy danych B2B stanowi ...

07
Sie2023

Mobilny marketing...

Mobilny marketing na smartfony - czym powinny wyróżniać się wiadomości?

W dobie dynamicznego rozwoju t...

10
Lip2023

Jakie czynniki...

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym...

05
Lip2023

Najpopularniejsze formy...

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-...

06
Cze2023

Kilka wskazówek...

Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężny...

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

kontakt@target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA