fbpx

Blog | Target Media

Nie tylko newsletter, czyli jakie wiadomości warto wysyłać klientom?

Kampanie marketingowe prowadzone w sieci to dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorców. Działania reklamowe w internecie mogą przełożyć się na wzrost sprzedaży, a także przywiązanie klientów do marki. Obecnie istotną rolę w reklamie odgrywają media społecznościowe. Niemniej wciąż dużą skuteczność zapewnia klasyczny mailing oraz tzw. newsletter. Sprawdź, czym jest newsletter oraz dowiedz się, czy poza nim warto zainwestować też w kampanie polegające na wysyłce innych wiadomości do klientów.

W czym tkwi fenomen newslettera?

Newsletter to rodzaj cyklicznego mailingu, który zapewnia stały kontakt z klientami oraz wpływa na ich lojalność wobec marki. Polega na regularnej wysyłce maili do klientów, którzy wcześniej wyrazili zgodę na takie działanie. Treści wiadomości mogą dotyczyć wielu kwestii związanych z działalnością firmy. Od informacji organizacyjnych dotyczących np. godzin pracy, terminów urlopów czy też jubileuszy, aż po informowanie o rabatach, ofertach specjalnych i bonusach dla stałych klientów. Dzięki masowo wysyłanym mailom przedsiębiorcy skutecznie docierają z informacjami do grupy docelowej, która wcześniej wykazała zainteresowanie marką. W ten sposób generują ruch na swoich stronach, który często przekłada się na zakup, a w konsekwencji tego pomnażają swoje zyski.

Czy poza newsletterem warto zainwestować w coś jeszcze?

Zalet newslettera jest wiele, ale poza nim warto skorzystać także z innych form e-marketingu, które bazują na wysyłaniu treści do klientów. Wśród nich dobrze zwrócić uwagę na kampanie SMS dla firm, kampanie MMS czy też kampanie głosowe. Mobilne kampanie SMS lub MMS tak samo, jak wiadomości mailowe mogą dotyczyć różnych obszarów działalności. Ich zaletą jest jednak skondensowana forma oraz gwarancja bezpośredniego dotarcia do klienta. Wiele możliwości dają też kampanie głosowe, które zwracają uwagę klientów zwłaszcza swoją nietypową formą. Wiadomości głosowe mogą dotyczyć nie tylko ofert i specyfikacji produktów, ale też warunków nawiązania współpracy czy korzyści z niej wynikających.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

25
Paź2022

Media społecznościowe...

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Popularność kampanii e-mail ni...

08
Wrz2022

Korzyści płynące...

Korzyści płynące z pozyskiwania zbiorów od profesjonalnych firm infobrokeringowych

Nie jest tajemnicą, że odpowie...

29
Sie2022

Jak efektywnie...

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

Usługa IVR cieszy się obecnie ...

10
Sie2022

Terytorialna czy...

Terytorialna czy branżowa? Z jakiej bazy firm warto skorzystać?

Skuteczność kampanii reklamowe...

29
Lip2022

Historia e-maila...

Historia e-maila - od rewolucji do ewolucji

Ponad połowa osób w Polsce kor...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA