fbpx

Nie tylko newsletter, czyli jakie wiadomości warto wysyłać klientom?

Kampanie marketingowe prowadzone w sieci to dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorców. Działania reklamowe w internecie mogą przełożyć się na wzrost sprzedaży, a także przywiązanie klientów do marki. Obecnie istotną rolę w reklamie odgrywają media społecznościowe. Niemniej wciąż dużą skuteczność zapewnia klasyczny mailing oraz tzw. newsletter. Sprawdź, czym jest newsletter oraz dowiedz się, czy poza nim warto zainwestować też w kampanie polegające na wysyłce innych wiadomości do klientów.

W czym tkwi fenomen newslettera?

Newsletter to rodzaj cyklicznego mailingu, który zapewnia stały kontakt z klientami oraz wpływa na ich lojalność wobec marki. Polega na regularnej wysyłce maili do klientów, którzy wcześniej wyrazili zgodę na takie działanie. Treści wiadomości mogą dotyczyć wielu kwestii związanych z działalnością firmy. Od informacji organizacyjnych dotyczących np. godzin pracy, terminów urlopów czy też jubileuszy, aż po informowanie o rabatach, ofertach specjalnych i bonusach dla stałych klientów. Dzięki masowo wysyłanym mailom przedsiębiorcy skutecznie docierają z informacjami do grupy docelowej, która wcześniej wykazała zainteresowanie marką. W ten sposób generują ruch na swoich stronach, który często przekłada się na zakup, a w konsekwencji tego pomnażają swoje zyski.

Czy poza newsletterem warto zainwestować w coś jeszcze?

Zalet newslettera jest wiele, ale poza nim warto skorzystać także z innych form e-marketingu, które bazują na wysyłaniu treści do klientów. Wśród nich dobrze zwrócić uwagę na kampanie SMS dla firm, kampanie MMS czy też kampanie głosowe. Mobilne kampanie SMS lub MMS tak samo, jak wiadomości mailowe mogą dotyczyć różnych obszarów działalności. Ich zaletą jest jednak skondensowana forma oraz gwarancja bezpośredniego dotarcia do klienta. Wiele możliwości dają też kampanie głosowe, które zwracają uwagę klientów zwłaszcza swoją nietypową formą. Wiadomości głosowe mogą dotyczyć nie tylko ofert i specyfikacji produktów, ale też warunków nawiązania współpracy czy korzyści z niej wynikających.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Gru2023

Jakie korzyści...

Jakie korzyści przyniesie zakup bazy danych b2b dla Twojej firmy?

Zakup bazy danych B2B stanowi ...

07
Sie2023

Mobilny marketing...

Mobilny marketing na smartfony - czym powinny wyróżniać się wiadomości?

W dobie dynamicznego rozwoju t...

10
Lip2023

Jakie czynniki...

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym...

05
Lip2023

Najpopularniejsze formy...

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-...

06
Cze2023

Kilka wskazówek...

Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężny...

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

kontakt@target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA