fbpx

Jaki potencjał biznesowy mają zagraniczne bazy danych?

Każdy przedsiębiorca z czasem myśli o ekspansji swojego biznesu na rynki zagraniczne. Nic dziwnego, ponieważ pozyskanie klientów z innych państw to klucz do dynamicznego rozwoju firmy i tym samym sukcesu zawodowego. Jednak jak to osiągnąć i jaką strategię obrać, aby dotrzeć do jak największego grona kontrahentów spoza Polski? Sposobem może być wykorzystanie zagranicznych baz danych. W powyższym artykule przedstawiamy ich potencjał oraz korzyści, jakie płyną z ich zastosowania. Zapraszamy do lektury!

Jak dotrzeć do potencjalnych klientów z wykorzystaniem zagranicznych baz danych?

Przedsiębiorcy najczęściej swoje poszukiwania klientów zagranicznych rozpoczynają od samodzielnego przeszukiwania zasobów internetowych w postaci katalogów i portali branżowych, blogów czy czasopism. Nie jest to dobre rozwiązanie, ponieważ ręczne przeszukiwanie ogromnej ilości niepotrzebnych danych, w celu znalezienia grupy docelowej jest niezwykle czasochłonne i w dłuższej perspektywie bezskuteczne oraz nieopłacalne.

Najskuteczniejszym i najszybszym sposobem na pozyskanie kontrahentów z zagranicy będzie wykorzystanie zagranicznych baz danych – czyli listy kontaktów do potencjalnych klientów. Natomiast nie powinna to być baza ogólna, zawierająca ogromne ilości danych kontaktowych, które bardzo często są już nieaktualne. Poza tym ręczne wyszukiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych daną usługą bądź produktem jest żmudnym procesem. Dlatego najlepszym sposobem jest wybór zagranicznej bazy danych, która będzie odpowiednio spersonalizowana pod kątem profilu przedsiębiorstwa, dzięki czemu umożliwi skuteczne dotarcie do grupy docelowej zainteresowanej współpracą.  Co z kolei pozwoli na szybszy rozwój biznesu poza granicami kraju. 

Za profesjonalne wyszukiwanie, selekcjonowanie i przygotowanie bazy kontaktów do potencjalnych kontrahentów odpowiada firma brokerska. Brokerzy mają dostęp do aktualnych i prawdziwych danych teleadresowych oraz dokumentów, które nie są powszechnie udostępniane, a ich selekcjonowanie pod kątem danego przedsiębiorstwa odbywa się z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi i programów. Dzięki temu tak stworzona zagraniczna baza danych pozwala na szybsze i efektywniejsze dotarcie do klientów, przy jednoczesnej oszczędności czasu, pracy, energii oraz funduszy.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

05
Gru2023

Jakie korzyści...

Jakie korzyści przyniesie zakup bazy danych b2b dla Twojej firmy?

Zakup bazy danych B2B stanowi ...

07
Sie2023

Mobilny marketing...

Mobilny marketing na smartfony - czym powinny wyróżniać się wiadomości?

W dobie dynamicznego rozwoju t...

10
Lip2023

Jakie czynniki...

Jakie czynniki mają wpływ na koszt bazy danych?

W świecie, w którym...

05
Lip2023

Najpopularniejsze formy...

Najpopularniejsze formy e-mail marketingu

W dzisiejszej erze cyfrowej e-...

06
Cze2023

Kilka wskazówek...

Kilka wskazówek jak powinna wyglądać treść i wygląd mailingu

Kampanie mailingowe są potężny...

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

kontakt@target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA