fbpx

Blog | Target Media

Zalety korzystania z baz danych w call center

Skuteczna sprzedaż w Internecie jest obecnie uzależniona przede wszystkim od tego, czy ma się dostęp do swojej grupy docelowej. Sposobem na szybkie pozyskanie kontaktu do niej jest korzystanie z dobrze sprofilowanych baz danych, których używa się również w call center. Jakie są zalety tego typu baz w tej branży, ale nie tylko?

Szybki dostęp do klientów

Samodzielne tworzenie baz danych wymaga bardzo dużo czasu oraz cierpliwości. Nie wszystkie przedsiębiorstwa mogą sobie na to pozwolić i dotyczy to również tych, które polegają na telefonicznym kontakcie z klientami. Rozwiązaniem jest zakup bazy danych, sprofilowanej zgodnie z wymaganymi, ustalonymi wcześniej kryteriami.

Taka profesjonalna baza będzie zawierała szereg konkretnych informacji, w tym m.in. o wykonywanym zawodzie, zarobkach czy zainteresowaniach. Dzięki temu możliwe stanie się szybkie dotarcie do grupy docelowej oraz rozpoczęcie działań marketingowych.

Możliwość segmentacji grupy docelowej

Kolejnym atutem korzystania z baz danych w call center jest to, że klientów można poddać dokładnej segmentacji. Jakie są tego korzyści?

  •         Lepsza personalizacja komunikatów reklamowych.
  •         Lepsze dopasowanie produktu do klienta.
  •         Wyższa jakość obsługi.
  •         Szybsze dotarcie do grup, które mają być najbardziej opłacalne.

Dzięki bazom danym opierającym się na szeregu różnych kryteriów demograficznych, psychologicznych oraz socjogeograficznych, możliwe są właśnie takie korzyści.

Maksymalizacja zysku

Wiemy już, że próba samodzielnego budowania baz danych to zadanie czasochłonne. Dlatego też zakup sprofilowanej bazy danych od zaufanej firmy jest najbardziej opłacalny. Wybór tej opcji stanowi bowiem nie tylko oszczędność pieniędzy, ale maksymalizację zysku. Wynika to również z tego, że baza jest sprofilowana pod potrzeby konkretnego klienta oraz jego biznesu. Dzięki temu zwrot z inwestycji w jej zakup jest największy.

Jak widać wiele jest praktycznych zalet wynikających z korzystania z baz danych w call center, ale także w innych branżach. Takie legalne bazy danych oferujemy również w ramach naszej działalności.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

28
Paź2022

Lista mailingowa,...

Lista mailingowa, czyli jak efektywnie zbudować bazę kontaktów

Lista mailingowa to lista adre...

25
Paź2022

Media społecznościowe...

Media społecznościowe kontra e-mail marketing. Co wybrać?

Popularność kampanii e-mail ni...

08
Wrz2022

Korzyści płynące...

Korzyści płynące z pozyskiwania zbiorów od profesjonalnych firm infobrokeringowych

Nie jest tajemnicą, że odpowie...

29
Sie2022

Jak efektywnie...

Jak efektywnie wykorzystywać kampanie głosowe IVR.

Usługa IVR cieszy się obecnie ...

10
Sie2022

Terytorialna czy...

Terytorialna czy branżowa? Z jakiej bazy firm warto skorzystać?

Skuteczność kampanii reklamowe...

29
Lip2022

Historia e-maila...

Historia e-maila - od rewolucji do ewolucji

Ponad połowa osób w Polsce kor...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA