fbpx

Blog | Target Media

Liczba osób otwierających wiadomości mailowe z poziomu urządzeń mobilnych stale rośnie. Coraz więcej użytkowników czyta mailingi na smartfonach, co wymusza zmianę perspektywy i większą responsywność przekazu. Połączenie marketingu mailowego i mobilnego nie jest już wariantem opcjonalnym – to obowiązkowy element strategii reklamowej każdej profesjonalnej firmy.

Sprawdzanie poczty mailowej na urządzeniu mobilnym – to musisz wiedzieć

Sprawdzanie poczty na urządzeniu mobilnym opiera się na czterech szybkich krokach:
- zareagowanie na wiadomości od bliskich osób,
- odpisanie na wiadomości służbowe,
- przejrzenie pozostałych wiadomości,
- usunięcie spamu.
Jeżeli wiadomość jest skonstruowana w sposób przemyślany i ma zachęcającą treść, istnieje szansa, że użytkownik zagłębi się w jej treść. Jak zatem skonstruować wiadomość, aby odbiorca ją przeczytał i zapamiętał?

Konstrukcja maila – od czego zacząć?

Większość programów pocztowych eksponuje pole nadawcy, a temat wiadomości schodzi na drugi plan. Z tego względu reklamodawca musi dbać o reputację marki i jakość dostarczanych materiałów – odbiorca nie powinien kojarzyć nazwy firmy z nachalnymi reklamami lub bezwartościowymi treściami.
Otwieralność maili stanowi wynikową kilku czynników: personalizacji, ciekawego tematu wiadomości i zastosowania wyróżników. Po wejściu w wiadomość program pocztowy wyświetla pierwsze zdanie, tzw. preheader, które powinno być naturalnym przedłużeniem tematu i odwoływać się w rzeczowy sposób do treści maila.

Konstrukcja maila reklamowego wymaga umiejętnego połączenia walorów merytorycznych i wizualnych – więcej nie znaczy lepiej. Użytkownicy urządzeń mobilnych rzadko kiedy mają ochotę czytać długie opisy. Kiedy wejdą w  reklamę, ograniczają się do pobieżnego skanowania wiadomości i dopiero kiedy żywo zainteresują się produktem lub usługą, przystąpią do lektury pozostałej partii tekstu. Zamiast atakować czytelnika długimi zdaniami, lepiej zatroszczyć się o czytelny układ i swobodny dostęp do przycisków funkcyjnych przekierowujących na stronę produktową.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

10
Lis2020

Połączenie marketingu...

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego. Dlaczego warto?

Liczba osób otwierających wiad...

01
Paź2020

Jak trafić...

Jak trafić do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe?

Obecnie social media stały się...

19
Wrz2020

Czy kampanie...

Czy kampanie mobilne stanowią przyszłość e-marketingu?

E-marketing to w obecnych czas...

17
Sie2020

Jakie są...

Jakie są podstawowe różnice między bazami danych B2B a B2C?

Zasadnicza różnica między baza...

27
Lip2020

Skuteczny e-mail...

Skuteczny e-mail marketing. Jakich zasad przestrzegać, by odnieść sukces?

E-mail marketing wciąż cieszy ...

20
Lip2020

Korzystanie z...

Korzystanie z biznesowych baz danych a RODO. Co wolno, a czego nie?

Wejście w życie w roku 2018 Og...

Kontakt

 TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl