fbpx

Blog | Target Media

Połączenie marketingu mailowego i mobilnego. Dlaczego warto?

Liczba osób otwierających wiadomości mailowe z poziomu urządzeń mobilnych stale rośnie. Coraz więcej użytkowników czyta mailingi na smartfonach, co wymusza zmianę perspektywy i większą responsywność przekazu. Połączenie marketingu mailowego i mobilnego nie jest już wariantem opcjonalnym – to obowiązkowy element strategii reklamowej każdej profesjonalnej firmy.

Sprawdzanie poczty mailowej na urządzeniu mobilnym – to musisz wiedzieć

Sprawdzanie poczty na urządzeniu mobilnym opiera się na czterech szybkich krokach:
- zareagowanie na wiadomości od bliskich osób,
- odpisanie na wiadomości służbowe,
- przejrzenie pozostałych wiadomości,
- usunięcie spamu.
Jeżeli wiadomość jest skonstruowana w sposób przemyślany i ma zachęcającą treść, istnieje szansa, że użytkownik zagłębi się w jej treść. Jak zatem skonstruować wiadomość, aby odbiorca ją przeczytał i zapamiętał?

Konstrukcja maila – od czego zacząć?

Większość programów pocztowych eksponuje pole nadawcy, a temat wiadomości schodzi na drugi plan. Z tego względu reklamodawca musi dbać o reputację marki i jakość dostarczanych materiałów – odbiorca nie powinien kojarzyć nazwy firmy z nachalnymi reklamami lub bezwartościowymi treściami.
Otwieralność maili stanowi wynikową kilku czynników: personalizacji, ciekawego tematu wiadomości i zastosowania wyróżników. Po wejściu w wiadomość program pocztowy wyświetla pierwsze zdanie, tzw. preheader, które powinno być naturalnym przedłużeniem tematu i odwoływać się w rzeczowy sposób do treści maila.

Konstrukcja maila reklamowego wymaga umiejętnego połączenia walorów merytorycznych i wizualnych – więcej nie znaczy lepiej. Użytkownicy urządzeń mobilnych rzadko kiedy mają ochotę czytać długie opisy. Kiedy wejdą w  reklamę, ograniczają się do pobieżnego skanowania wiadomości i dopiero kiedy żywo zainteresują się produktem lub usługą, przystąpią do lektury pozostałej partii tekstu. Zamiast atakować czytelnika długimi zdaniami, lepiej zatroszczyć się o czytelny układ i swobodny dostęp do przycisków funkcyjnych przekierowujących na stronę produktową.

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

14
Lip2021

E-mail marketing...

E-mail marketing a zmiany przyzwyczajeń zakupowych wywołane pandemią COVID-19

Pandemia COVID-19 wywróciła do...

12
Lip2021

Budowa czy...

Budowa czy zakup - który sposób na pozyskanie bazy danych jest efektywniejszy?

W każdym biznesie, który pozys...

06
Maj2021

Odpowiednie targetowanie...

Odpowiednie targetowanie - klucz do sukcesu w działaniach marketingowych?

Reklama dźwignią handlu – to p...

01
Kwi2021

Błędy w...

Błędy w komunikacji cyfrowej. Czego powinieneś unikać?

W ostatnich latach na popularn...

19
Mar2021

Zalety korzystania...

Zalety korzystania z baz danych w call center

Skuteczna sprzedaż w Interneci...

05
Lut2021

Cold mailing...

Cold mailing w teorii i praktyce. Z czym to się je?

Masowa wysyłka maili to prakty...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA