fbpx

Blog | Target Media

E-mail marketing

Historia, która zdarzyła się na prawde

O e-mail marketingu można pisać książki i wiele zostało napisanych. Kiedy stosować, dla jakiej branży, jak skłonić użytkownika do klikania. Na to wszystko przyjdzie czas.

Dziś chcemy zaprezentować wam pewien scenariusz jednego z naszych klientów. Zgłosiła się do nas firma X oczywiście, że względu na RODO oraz, że jest to nasz klient będziemy posługiwać się taką nazwą. Właścicielka firmy szukała nowych rynków zbytów za granicą, w Polsce jej produkty były dobrze sprzedawane, ale niestety konkurencja nie śpi i kopiuje produkty, a są to meble z drewna. Oczywiście jak przystało na konkurencję zaniżają ceny aby wygryźć wszystkich graczy. Walka trwała, jak się okazało ceny zaczęły schodzić coraz niżej do granic opłacalności, a nikt z nas nie chce dokładać do interesu. Rozwiązaniem było porzucenie rynku Polskiego i udanie się za zachodnią granicę, gdzie klienci mają zasobniejsze portfel.

Dotarcie do nich nie jest łatwe wymaga dużo czasu. Gdy już udało się zdobyć pojedyńczych klientów detalicznych, którzy polecali pomiędzy sobą produkty, znów konkurencja się odezwała i postanowili znowu namieszać scenariusz się powtórzył. Rozwiązaniem tego problemu było jedno dotrzeć do klientów hurtowych za granicą, aby tego dokonać sprawdziliśmy w naszej bazie danych i znaleźliśmy ok 3 tyś firm pasujących.

Przygotowaliśmy odpowiednio kampanie marketingową, kreacje graficzną i posłaliśmy ją w świat. Minął tydzień, potem drugi statystyki wyglądały ok ale nastała cisza, aż nagle zaczęli się odzywać zainteresowane firmy i tak udało się złapać dobry kontakt, podpisać umowy na wyłączność sugerowane przez hurtowników i teraz można zająć się spokojnie produkcją i wymyślaniem nowych wzorów, którzy sami klienci sugerują i zamawiają. Dzięki temu markę udało tak dobrze wypromować. Konkurencja nie ma szans nawet gdy zniżą ceny, a widać to po ilości zamówień które spływają codziennie, a nasza klientka przygotowuje się do ekspansji poza Europę. To wszystko pokazuje, że warto przegrać nie jedną, a nawet dwie walki aby wygrać całą wojnę.

GFDR 2017 cover animated

 

O nas

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP, lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich. Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

Ostatnie newsy

06
Kwi2023

Bazy danych...

Bazy danych a marketing bezpośredni - jak są ze sobą powiązane?

Podstawowym założeniem marketi...

07
Mar2023

Dlaczego e-maile...

Dlaczego e-maile mogą wpadać do SPAMu?

Skuteczność kampanii e-mail za...

21
Lut2023

Organizacja kampani...

Organizacja kampani mobilnej czyli SMS i MMS w praktyce

Współcześnie skuteczny marketi...

14
Lut2023

Czym jest...

Czym jest lead scoring i jak ma się do kampanii e-mail?

Każdy potencjalny konsument ma...

11
Lut2023

Podbij serca...

Podbij serca klientów, czyli walentynkowa kampania mailingowa

Okres okołowalentynkowy często...

05
Sty2023

Jak wykorzystać...

Jak wykorzystać potencjał ukryty w kampaniach e-mail?

Kampanie e-mail są tanią, a je...

Kontakt

 Agencja TARGET MEDIA

 ul. Cytrynowa 24

 60-185 Skórzewo k/Poznania

 (61) 677 25 77  - 881 055 077

 kontakt (@) target-media.pl - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA