Strategie pozyskiwania leadów w branży fotowoltaicznej - jak wybrać właściwą?

Rozwiązania fotowoltaiczne cieszą się coraz większą popularnością i dzięki temu zainteresowaniu tematem wzrasta liczba potencjalnych klientów. By jednak dotrzeć do nich ze swoją ofertą, warto zaplanować kampanię marketingową skierowaną bezpośrednio do przewidywanej grupy konsumenckiej. Pierwszym krokiem na ścieżce działalności promocyjnej związanej z fotowoltaiką powinno być więc zgromadzenie takiej właśnie grupy. Nie jest to jednak proste, głównie ze względu na to, jak liczna musi to być grupa, by działania takie przyniosły oczekiwany efekt. Na szczęście nie trzeba tego robić na własną rękę. Można bowiem nabyć pewne bazy danych dostosowane pod działalność związaną z fotowoltaiką i to na nich koncentrować swoje akcje marketingowe.

Działania promocyjne w biznesie fotowoltaicznym 

Najpopularniejszą metodą promocji rozwiązań fotowoltaicznych są dzisiaj kampanie telefoniczne, które pozwalają na bezpośredni kontakt z klientem. Jest to jednak o tyle trudne, że takie kampanie przez swoją popularność uzyskały niechlubną opinię oraz dlatego, że rozwiązania fotowoltaiczne zainteresują głównie osoby mieszkające w domach wolnostojących, a o te stosunkowo trudniej. Ważne więc, by decydując się na takie działanie uzbroić się w cierpliwość i spokój. Być może jednak warto wziąć pod uwagę wdrożenie w życie innego rodzaju kampanii. Innymi bardzo popularnymi działaniami promocyjnymi są kampanie SMS, które odpowiednio zaplanowane mogą przynieść oczekiwane efekty biznesowe. Podobnie zresztą jak kampanie e-mail, marketing SMS-owe charakteryzuje możliwość pozostawienie w skrzynce klienta ślad po naszej ofercie i jednocześnie czas na zastanowienie się nad propozycją. Dodatkowo, zorganizowanie kampanii SMS czy e-mail korzystając z zaufanych baz klientów pozwala na wzbudzenie w odbiorcy poczucia indywidualnego podejścia z uwagi na to, że zarówno z numerów telefonów, jak i adresów e-mail co do zasady korzysta tylko jedna osoba. Nie jest więc ważne na jaką kampanię się decydujemy, bazy danych klientów pozwalają na dotarcie do nich wieloma ścieżkami.

Masz pytania? - Jak możemy ci pomóc?

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP,
lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich.
Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

PIN

ADRES

ul. Cytrynowa 24
60-185 Skórzewo k/Poznania

EMAIL

EMAIL

kontakt@target-media.pl
Dział obsługi Klienta

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 TargetMedia | Usługi | Aktualności | Skontaktuj się z nami | Polityka prywatności