Strategie pozyskiwania leadów w branży fotowoltaicznej - jak wybrać właściwą?

Określenie grupy docelowej i skierowanie do niej właściwego przekazu poprzez wykorzystanie odpowiednich kanałów komunikacyjnych jest wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy. Problem jest tym większy, im większa konkurencja panuje na rynku. Obecnie trudno doszukiwać się branży, która nie musi obawiać się konkurencyjnych przedsiębiorstw. Mianowicie już zwykle od początku działalności przedsiębiorcy borykają się z trudnościami w dotarciu do klientów. W ostatnich latach wyraźny wzrost zainteresowania ekologicznymi źródłami pozyskiwania energii sprawił, że firmy zajmujące się montażem fotowoltaiki muszą rywalizować o uwagę potencjalnych klientów. Jak dotrzeć do zainteresowanych instalacją fotowoltaiczną? Przeczytaj poniższy artykuł i poznaj sposoby na pozyskanie klientów.

Jak przyciągnąć uwagę klientów zainteresowanych fotowoltaiką?

Najlepszym sposobem na skuteczne dotarcie do potencjalnej grupy klientów jest współpraca z firmą dysponującą katalogami firm i bazą danych konsumenckich. W TARGET MEDIA możesz zamówić bazy danych, które są dostosowane pod Twój profil działalności. Tym samym, jeśli jesteś właścicielem firmy zajmującej się instalacjami fotowoltaicznymi, możesz liczyć na dotarcie do osób, które faktycznie interesują się pozyskiwaniem energii ze słońca. W jaki sposób robi to nasza firma? Na podstawie uzyskanych od Ciebie informacji dotyczących regionu, typu klientów, do których kierujesz swoją ofertę (B2B czy B2C) oraz efektów, jakie chcesz osiągnąć, dociera do klientów przy pełnym poszanowaniu prawa do prywatności użytkowników oraz zgodnie z przepisami RODO.

Po wyselekcjonowaniu i odpowiednim sprofilowaniu bazy danych na podstawie wyróżnionych przez Ciebie  kryteriów kolejnym krokiem jest wybór kanału komunikacji, który pozwoli na przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej. Jedną z najskuteczniejszych i jednocześnie najtańszych form dotarcia do klientów jest e-mail marketing. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu m.in. na podstawie imienia i nazwiska, miejscowości, regionu, województwa, wieku, wykształcenia, numeru telefonu, zarobków czy zainteresowań wysyłane maile trafiają do klientów, którzy wykazują zainteresowanie fotowoltaiką. Przy czym ważne jest już od początku wskazywanie na korzyści i wydajność instalacji, gdyż to właśnie te kwestie budzą największe zainteresowanie wśród klientów.

Identyfikacja potencjalnych klientów może także następować poprzez weryfikację algorytmów określanych na podstawie wejść na Twoją stronę internetową. Dzięki skryptom analitycznym możliwe jest nieustanne śledzenie ruchu na stronie oraz określenie, które treści najdłużej skupiają uwagę użytkowników. Pozwala to na skuteczniejsze tworzenie treści, które rzeczywiście interesują klientów fotowoltaiki. Ponadto kluczową rolę odgrywa również prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych. Mianowicie to właśnie z mediów społecznościowych część użytkowników czerpie informacje. Odpowiednie prowadzenie kont przekłada się na wysokie zasięgi i szerokie dotarcie do klientów, którzy już wcześniej poszukiwali informacji na temat instalacji fotowoltaicznych.

Masz pytania? - Jak możemy ci pomóc?

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP,
lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich.
Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

PIN

ADRES

ul. Cytrynowa 24
60-185 Skórzewo k/Poznania

EMAIL

EMAIL

kontakt@target-media.pl
Dział obsługi Klienta

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 TargetMedia | Usługi | Aktualności | Skontaktuj się z nami | Polityka prywatności