Strategie pozyskiwania leadów w branży fotowoltaicznej - jak wybrać właściwą?

Liczba osób otwierających wiadomości mailowe z poziomu urządzeń mobilnych stale rośnie. Coraz więcej użytkowników czyta mailingi na smartfonach, co wymusza zmianę perspektywy i większą responsywność przekazu. Połączenie marketingu mailowego i mobilnego nie jest już wariantem opcjonalnym – to obowiązkowy element strategii reklamowej każdej profesjonalnej firmy.

Sprawdzanie poczty mailowej na urządzeniu mobilnym – to musisz wiedzieć

Sprawdzanie poczty na urządzeniu mobilnym opiera się na czterech szybkich krokach:
– zareagowanie na wiadomości od bliskich osób,
– odpisanie na wiadomości służbowe,
– przejrzenie pozostałych wiadomości,
– usunięcie spamu.
Jeżeli wiadomość jest skonstruowana w sposób przemyślany i ma zachęcającą treść, istnieje szansa, że użytkownik zagłębi się w jej treść. Jak zatem skonstruować wiadomość, aby odbiorca ją przeczytał i zapamiętał?

Konstrukcja maila – od czego zacząć?

Większość programów pocztowych eksponuje pole nadawcy, a temat wiadomości schodzi na drugi plan. Z tego względu reklamodawca musi dbać o reputację marki i jakość dostarczanych materiałów – odbiorca nie powinien kojarzyć nazwy firmy z nachalnymi reklamami lub bezwartościowymi treściami.
Otwieralność maili stanowi wynikową kilku czynników: personalizacji, ciekawego tematu wiadomości i zastosowania wyróżników. Po wejściu w wiadomość program pocztowy wyświetla pierwsze zdanie, tzw. preheader, które powinno być naturalnym przedłużeniem tematu i odwoływać się w rzeczowy sposób do treści maila.

Konstrukcja maila reklamowego wymaga umiejętnego połączenia walorów merytorycznych i wizualnych – więcej nie znaczy lepiej. Użytkownicy urządzeń mobilnych rzadko kiedy mają ochotę czytać długie opisy. Kiedy wejdą w  reklamę, ograniczają się do pobieżnego skanowania wiadomości i dopiero kiedy żywo zainteresują się produktem lub usługą, przystąpią do lektury pozostałej partii tekstu. Zamiast atakować czytelnika długimi zdaniami, lepiej zatroszczyć się o czytelny układ i swobodny dostęp do przycisków funkcyjnych przekierowujących na stronę produktową.

Masz pytania? - Jak możemy ci pomóc?

TARGET MEDIA jest administratorem oraz brokerem wysokiej jakości baz danych B2B/B2C. Początkowo współpracowaliśmy z firmami z sektora MśP,
lecz wieloletnie doświadczenie w branży zaowocowało realizacją projektów także dla dużych, znanych i cenionych marek polskich oraz europejskich.
Dziś z naszych baz danych korzystają największe firmy z sektora finansowego, call center oraz handlowe. Zapraszamy do współpracy!

PIN

ADRES

ul. Cytrynowa 24
60-185 Skórzewo k/Poznania

EMAIL

EMAIL

kontakt@target-media.pl
Dział obsługi Klienta

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 TargetMedia | Usługi | Aktualności | Skontaktuj się z nami | Polityka prywatności